نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکی از عوامل بیکاری در افراد را نداشتن مهارت معرفی کرد.

اسماعیلی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار نزدیک به ۲میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در کشور بیکار هستند که در این آمار نبود مهارت مشاهده می‌شود، زیرا افرادی که مهارت دارند کمتر بیکارند.

اسماعیلی تصریح کرد: مجلس در حال آماده سازی وام اشتغال زایی است به شرطی که فرد متقاضی مهارتی برای کار و کارآفرینی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بعله ماهم اگر مهارت کسب کرده بودیم الان وضعمان این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اشتباه نظر گذاشتم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آقای رییس عدلیه دیه زن و مرد طبق اسلام برابره النفس بالنفس. قانون رو اصلاحکنید.برخی فقهای سابق هم دیه رو برابر می دانستند
Germany
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با یک برنامه از طریق مجازی میتونید به این دو میلیون خورده ای یک سری مشاغل تولیدی مورد نیاز کشور رو از نظر اموزشی یاد بدید ولی برای دوره عملی کارگاه هایی سیار مثل کانکس های سیار یا چادرهای بزرگ سیار یا سوله های سیار تدوین بشه که دوره عملی رو همه کاراموزان پشت سر بذارن و با گدران ازمون کتبی و عملی موفق به دریافت گواهینامه دررشته مورد علاقه خودبشن.. هزینه این آموزش رو میشه بشکل قسطی چند ساله از فراگیرندگان دریافت کرد تا متولیان این برنامه با کمبود بودجه برای دوره های بعدی مواجه نشن و این کار مهم در همه جای کشور موفق پیش بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
الکی دارن میگن مهارت اصلا مهم نیست فقط و فقط داشتن رابطه و رانت هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تعمیرکار وارد = طلای ناب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
هر چی دستمزد بیشتر بدی به تعمیرکار بهتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
مهمترین اصل تربیت فرزند درخانواده است چنین فرزندی ازابتدا می آموزد که برای تحصیل هرچیزی باید زحمت کشید.چنین فردی درجامعه لذت زندگی حقیقی رابراساس استقلال واستفاده ازحاصل دسترنج باتمام وجودحس میکند وشوق وذوق ونشاط زیادی داره برای مهارت آموزی بیشتر وموفقیت بیشتر. طبیعی است کسی که مهارتی ندارد برای کارفرماهاهم خاصیتی ندارد! حتی اگر فردی بدون عشق وعلاقه مهارتی هم کسب کند باز چون اعتماد بنفس وتوان لازم را نمیتواند به کارفرما ارائه دهد بازبیکارمیماند!
آخرین اخبار