مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از افزایش فوتی‌های ناشی از تصادف خبر داد.

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف در استان گفت: استان یزد امسال با وجود افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف و با وجود اینکه رتبه هفدهم را از لحاظ تراکم ترافیک در سطح کشور دارد، اما جز چهار استان کشور با کمترین فوتی ناشی از تصادف است.

او افزود: پایین بودن تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف در استان ناشی تلاش و همکاری دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای است که امیدواریم این فعالیت و هم افزایی و تعامل در فصل زمستان امسال نیز منجر به کاهش فوتی‌ها و تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درباره طرح ترافیکی و راهداری زمستانی اظهار داشت: هدف اصلی از تلاش و فعالیت دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای در فصل سرما، کاهش میزان تصادفات و فوتی‌ها است که امیدواریم با اقدامات و تدابیری که در نظر گرفته شده امسال را با کمترین میزان تصادفات پشت سر بگذاریم.

رستگاری با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانی در استان یزد از هفته گذشته و همزمان با بارش‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: ۱۶ اکیپ راهداری و همچنین تمام راهدارخانه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای استان یزد در طول فصل سرد سال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار