رمضانی از اعمال مصوبه مجلس برای افزایش حقوق در خصوص همکاران نهاد خبر داد.

مدیرکل نهاد  مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در ادامه سفر‌های استانی خود، چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ به شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا سفر کرد.

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در دیدار با کتابداران شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای ارتقای رفاهیات کتابداران گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی ما حمایت از کتابداران و توسعه کتابخانه‌های عمومی است و از آغاز کار به عنوان سرپرست و دبیرکل نهاد این موضوع دنبال شد.

وی افزود: علیرغم اثرگذاری مثبت کتابداران در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اما این قشر از نظر وضع درآمدی و معیشت دچار مشکل هستند که در این راستا جلسات متعددی در سطوح عالی دولت و مجلس برگزار شد.

دبیرکل نهاد تأکید کرد: در ادامه تلاش‌ها برای رفع مشکلات معیشتی کتابداران با توجه به مصوبه‌ی اخیر مجلس شورای اسلامی برای افزایش حقوق کارمندان دولت، اجرای این افزایش در نهاد به دلیل عدم تأمین بودجه با مشکلاتی مواجه بود که با پیگیری صورت گرفته توسط نهاد و پیگیری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت، بخشی از موضوع حل شده و ان‌شاءالله در روز‌های آینده باقی‌مانده‌ی بودجه‌ی مورد نیاز نیز با حمایت سازمان برنامه و بودجه تأمین خواهد شد و این افزایش برای همکاران لحاظ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار