ولید رگراگی نفرات اصلی مغرب در دیدار برابر فرانسه را مشخص کرد.

تیم ملی مغرب پس از شگفتی‌سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ و نتایج فراتر از تصوری که با صعود به نیمه نهایی به دست آورد، امشب برای راهیابی به فینال باید از سد تیم قدرتمند فرانسه عبور کند و انگیزه زیادی دارد دوباره یک برد دیگر به دست بیاورد و به برتری برسد.

مغرب که در گروه F جام جهانی ۲۰۲۲ یک تساوی مقابل کرواسی و دو برد برابر بلژیک و کانادا به دست آورد و به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد، در نخستین بازی حذفی توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی مغلوب کند و پس از آن هم پرتغال را با یک گل شکست بدهد تا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه البیت به مصاف فرانسه برود.

یاسین بونو، دروازه‌بان و ستاره مغرب در جام جهانی در ترکیب ابتدایی دیدار با فرانسه است و جلوتر از او، ولید رگراگی تصمیم گرفته از سه مدافع خود استفاده کند و در سیستم ۱-۲-۲-۵ برای مسابقه امشب، جواد الیامیق، رومان سایس و نایف اکرد را به‌عنوان مدافعان مرکزی قرار بدهد.

اشرف حکیمی مثل همیشه در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کند و نصیر مزراوی نیز مثل نایف اکرد با رفع بیماری به ترکیب بازگشته و به‌عنوان مدافع چپ مقابل فرانسه به میدان می‌رود.

سفیان امرابط و عزالدین اوناحی، هافبک‌های دفاعی مغرب مقابل فرانسه هستند و جلوتر از آنها، حکیم زیاش و سفیان بوفال به‌عنوان وینگر‌های راست و چپ بازی خواهند کرد و در نوک خط حمله این تیم هم یوسف النصیری استفاده شده است.

مغرب که نسبت به دیدار مقابل پرتغال دو تغییر در ترکیب برای بازی امشب داشته و نایف اکرد و نصیر مزراوی را جانشین یحیی عطیه‌الله و سلیم املاح کرده، با این ۱۱ بازیکن بازی با فرانسه را آغاز می‌کند:

یاسین بونو، جواد الیامیق، رومان سایس، نایف اکرد، اشرف حکیمی، نصیر مزراوی، سفیان امرابط، عزالدین اوناحی، حکیم زیاش، سفیان بوفال و یوسف النصیری

ترکیب تیم ملی فوتبال مغرب مقابل فرانسه جام جهانی 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار