مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ۵۱ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی تا اواسط بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اکبر هاشمی جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تا اواسط بهمن ماه امسال ۵۱ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی به همت اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: از تابستان سال در ۳۲ پروژه زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نقاط مختلف استان بهره‌برداری شده و تا اواسط بهمن ماه، ۱۹ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی دیگر نیز بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اذامه داد:برای اجرای پروژه‌های مذکور مبلغ ۹۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جذب و از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت شده است.

هاشمی جواهری بیان کرد: جذب اعتبارات و اجرای پروژه مذکور حاصل تشکیل کارگروه تخصصی در مردادماه امسال با ریاست مدیرکل و تلاش جهادی کارکنان اداره ورزش و جوانان به ویژه معاونت اداری مالی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان است.

او تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی برای سرعت بخشیدن پروژه‌های عقب مانده و اماکن در حال تعمیر با افزایش جذب اعتبارات از طریق فعال‌سازی ظرفیت‌های نهان، خیرین ورزشی، وقف ورزشی، ظرفیت ماده ۲۷ در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.