معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ماموریت ما در این دوره کمک کردن به اقتصاد دانش بنیان و ترویج فرهنگ ساز‌ی و گفتمان سازی است.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: من معتقدم که ما داریم اینهمه هزینه میکنیم که محیط زیست را آلوده کنیم ؛ بعد می‌خواهیم با ۴ یا ۵ درصد اقدامات این ضرر‌ها را جبران کنیم تنها کاری که می‌شود کرد این است که این ۵ درصد را ضرب در ۱۰ کرد.

او ادامه داد: امروز تنها حوزه‌ای که می‌تواند ارزش افزوده‌های چند ده برابری ایجاد کند حوزه نوآوری است‎؛ بنابراین برای همین این بحث داریم که خیلی حدی تنها راه حل مساله محیط زیست استفاده از روش‌های نوآورانه و فناورانه است. کاری که ما انجام دهیم با هماهنگی سازمان محیط زیست فرصت‌هایی که می‌تواند در این حوزه معرفی شوند می‌توانند مسائلی شوند که دانش بنیان‌ها باید به آن برسند و پای کار بیایند آنجا میتوان امید داشت که این اقدام انجام شود.

دهقانی فیروز آبادی ادامه داد: ماموریت ما در این دوره کمک کردن به اقتصاد دانش بنیان و ترویج فرهنگ ساز‌ی و گفتمان سازی است که باید در این دوره بتوانیم چند اقتصاد بزرگ دانش بنیان ایجاد کنیم و چند لوکوموتیو در این واگن‌ها که در این سال‌ها ایجاد کرده ایم را حرکت دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار