معاون استاندار سمنان بابیان اینکه آموزش و ارتقای آمادگی برابر تهدیدات ضروری است، گفت: مصون سازی تهدیدات تولید محصولات شیمیایی در استان انجام می‌شود.

ریواده ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اصول و استاندارد پدافند غیر عامل با هدف مدیریت در شرایط بحرانی بابیان اینکه برگزاری این رزمایش‌ها به منظور آگاهی بخشی، آموزش و ارتقای آمادگی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: امنیت فیزیکی به همراه امنیت نرم در پدافند غیر عامل پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مصون سازی در قالب اقدامات پدافند غیر عامل در دستور کار است، افزود: ضمن آنکه از اینگونه شرکت‌ها حمایت‌های لازم نیز خواهد شد اما می‌طلبد که ایمنی در بخش شیمیایی در دو مقوله ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه نیز مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه در قبال محصولات شیمیایی خطرناک باید شناسایی تهدیدات، مقابله، بازدارندگی و مصون سازی انجام شود، ابراز داشت: این رزمایش در راستای اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات قرارگاه شیمیایی کشور صورت گرفته است.

ریواده ضمن بیان اینکه شناسایی و رصد تهدیدات و مخاطرات و تحقق الزامات پدافند شیمیایی ضروری است، تصریح کرد: اقدامات مصون سازی مبنی بر حفظ جان مردم و زیرساخت‌ها، مهار و کنترل تهدید شیمیایی و سایبری و نهایتاً استمرار خدمت به چرخه تولید مهمترین رویکرد این گونه رزمایش‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.