مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان از تامین بخشی از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان از اراضی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

 اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان، عطاء اله اکبری در حاشیه دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار داشت: این اقدام در پی توافق صورت گرفته بین اداره کل راه و شهرسازی استان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و استانداری استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی استان را در تحقق هدف دولت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یاری می‌کنند، گفت: با واگذاری این اراضی از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی زمین بخشی قابل توجهی از واحد‌های این طرح مهم ملی در مرکز استان تامین شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دنبال باز کردن این گره بزرگ از زندگی و معیشت از خانوار‌های فاقد مسکن و جوانانی است که به دنبال تامین سرپناه برای خود هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های رفع کمبود اراضی طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی است گفت: ماده ۱۰ قانون جهش تولید به این موضوع پرداخته و صراحتاً اعلام کرده است که با درخواست وزارت راه و شهرسازی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند ظرف ۲ ماه اراضی مربوطه را در اختیار آن وزارتخانه قرار دهند.

وی بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن استان یک طرح تحول آفرین است که بی تردید زمینه ساز رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر در استان خواهد شد. اکبری گفت: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن متقاضی محور است و سهمیه هر شهرستان با تامین اراضی مورد نیاز براساس میزان تقاضای موجود می‌تواند افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار