فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد و گفت: در این طرح ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به مدت ۴ روز به مرحله اجرا در آمد.

او می گوید: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۷ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از دستاورد‌های این طرح ۱۰۱ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۴۶۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

به گفته او متهمان بازداشت شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
تمرکز اطلاعات و همه نیروهای نظامی باید بر کنترل و جمع اوری سلاح باشه حتی فروشندگان چاقو و قمه باید شدیدا برخورد بشه و مجازاتهای سختی براشون در نظر بگیرید الان تو این شرایط مشخص شد چه مقدار زیادی چاقو و قمه دست مردم بود جه مقدار سلاح شدیدا کنترل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
کلا باید طرحی ریخته بشه همه باید تمامی سلاحها را تحویل بدند اعم از اسلحه و شکاری و چاقو و قمه جرم باشه سلاح که در دست مردم نباشه جرم و جنایت هم کم میشه پلیس باید شدیدا با دارندگان و خرید و فروش سلاح برخورد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اینهایی قمه و چاقو دارند رو هم باهاشون برخورد کنید
Netherlands
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
شاید یه جایی از قانون ایراد داره؟ حمل سلاح غیر مجاز یا خرید وفروشش هم باید اعدام داشته‌ باشه. این وضعیت از کنترل خارج میشه اگر مردم عادی احساس امنیت نداشته باشند.