سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: واژگونی و حریق خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بزرگراه خلیج‌فارس حوالی سیتی‌سنتر اصفهان یک مصدوم برجای گذاشت.

فرهاد کاوه‌آهنگران با اشاره به حادثه واژگونی و حریق خودرو در اصفهان گفت: شب گذشته یک مورد حادثه واژگونی و حریق خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بزرگراه خلیج‌فارس حوالی سیتی‌سنتر، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گزارش شد.

او با بیان اینکه در این حادثه راننده سواری پژو مصدوم شده بود، ادامه داد: اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۱۲ و ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند و با اطفای سریع حریق و ایمن‌سازی محل، مصدوم حادثه که یک مرد بود، تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
نبود علایم و هشدارها و زیرگذر و روگذر و مسیرهای چند خطه و عریض و غیره سبب حادثه های ناگوار برای هموطنان و عزیزانمان خواهد شد امیدوارم با ایمن سازی هر چه بیشتر خطرها و حوادث هم در محورهای شهر و استان و شهرهای استان کاهش یابند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۴۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
این قسمت (نزدیک سیتی سنتر و پل راه آهن) ، تصادف و حتی آتش سوزی خودرو زیاد پیش می آید ، خودم سه سال پیش یک موردش را به چشم دیدم . آنجا اتوبان در گودی می افتد و شیب زمین از جنوب و بخصوص شمال به سمت این قسمت سرازیری است و چندین فرعی و ورودی-خروجی هم با فاصله کمی از هم در این محدوده قرار دارند . همه اینها باعث می شود که رانندگان کم دقت و بی احتیاط در این قسمت تصادف کنند .