با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز چهارشنبه ۲۳ آذر برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل شد.

آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار در کشور سبب تعطیلی برخی از مراکز آموزشی در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه شده است.

 

تعطیلی مدارس آبیک تمدید شد

علیرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره آخرین تصمیمات کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان درباره وضعیت فعالیت مدارس اظهار داشت: با توجه به استمرار شرایط آلودگی هوا مدارس شهرستان آبیک در کلیه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه تعطیل هستند و کلاس‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ۵ شهرستان دیگر استان قزوین یعنی قزوین، البرز، بویین‌زهرا، آوج و تاکستان مدارس باز خواهند بود و حضور دانش‌آموزان هم بر سر کلاس‌های درس الزامی و اجباری است.

عباسی ادامه داد: در ضمن در شهرستان آبیک که کلاس‌ها به صورت مجازی در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برگزار می‌شود، کارکنان مدرسه از جمله مدیر و معاون باید در مدرسه باشند و پاسخگوی نیاز‌های احتمالی مردم به ویژه دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان باشند.

مدارس اصفهان و ۹ شهر استان چهارشنبه ۲۳ آذر تعطیل شد

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.

مدارس تبریز تعطیل شد

در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس البرز غیرحضوری شد 

با توجه به پایداری آلودگی هوای استان، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر مهد‌های کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.

چهارشنبه برخی مدارس ارومیه غیرحضوری است

به جهت آلودگی هوا و افزایش آلاینده های جوی و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا ، فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مراکزآموزشی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش در مقطع مربوطه ( ابتدایی)، نواحی یک و دو ارومیه، در نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و آموزش در بستر شاد انجام خواهد پذیرفت.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.