مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین نشست کارگروه تاریخ شفاهی این حوزه در استان برگزار شد.

قاسم فتاحی اظهار داشت: این کارگروه با حضور فعلان فرهنگی، پیشکسوتان عرصه پایداری، نویسندگان جوان چهارمحال و بختیاری و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد.

وی افزود: کارگروه تاریخ شفاهی حوزه هنری استان از چند ماه قبل کار خود را آغاز کرد و در این چند ماه به غیر از سوژه‌یابی جهت ثبت خاطرات رزمندگان و فعالان انقلاب اسلامی دو نشست نیز با محوریت هم فکری و پیشبرد اهداف کلان خود با پیشکسوتان و نویسندگان مطرح استانی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


فتاحی اضافه کرد: دومین نشست این کار گروه با هدف رصد و سوژه یابی، سیاست‌گذاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها جهت تولید آثار مکتوب و غیر مکتوب اجرا شد.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای سوژه‌های نابی در عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که هر کدام می‌توانند به آثار مکتوب قابل توجه و در زمینه‌های دیگر هنری به تصویر کشیده شود.

فتاحی درباره مصوبات دومین نشست این کار گروه، تصریح کرد: در دومین نشست تربیت و آموزش نیروی انسانی جهت انجام مصاحبه و نیز نویسندگی و تدوین آثار پژوهشی، مستند، داستانی در حوزه ادبیات پایداری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که مقرر شد با همکاری دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در استان بهمن امسال اولین دوره آموزشی روش‌های مصاحبه و تربیت نیرو از سوی حوزه هنری استان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار