سرمربی تیم ملی فرانسه درباره توانایی تیم ملی مغرب در استفاده از فرصت‌ها، به بازیکنانش هشدار داد.

تیم‌های فرانسه و مغرب فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «البیت» به مصاف هم می‌روند تا دومین فینالیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشخص کنند.

سرمربی تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا مقابل مغرب گفت: ما می‌دانیم در تاریخ چه گذشته است، اما بازی فردا، یک مسابقه فوتبال خواهد بود و مسابقه فوتبال هم باقی خواهد ماند.

«دیدیه دشان» درباره مواجهه به تاکتیک‌های تیم مغرب نیز گفت: ما باید خود را با شیوه بازی حریف تطبیق دهیم، تلاش کنیم مالکیت توپ را داشته باشیم و اشتباهی مرتکب نشویم. مغرب بر ضدحملات و انتقال سریع بازی متمرکز است. سرمربی مغرب به دستاورد‌های بزرگی رسیده و ثابت کرده مربی بسیار خوبی است. مغرب هواداران زیادی دارد و حال و هوای استادیوم بسیار پرهیاهو خواهد بود.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی گفت: ما در بازی گذشته با مشکلاتی روبرو شدیم و در نظر داریم بر این مشکلات غلبه کنیم. ما روحیه تیمی خوبی داریم و فضای خوبی در کمپ ما وجود دارد که این به ما کمک می‌کند تا به موفقیت برسیم.

او درباره ستاره تیمش نیز گفت: گریزمن تورنمنت بسیار عالی را پشت سر می‌گذارد و او باید به همین نمایش خوب خود ادامه دهد. گزیرمن در بالاترین سطح خود در ۱۰ سال اخیر قرار دارد.

برچسب ها: دشان ، تیم ملی فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار