نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: آیین نامه ساماندهی کیوسک‌ها بازنگری، تدوین و بعد از اصلاح نهایی به تصویب شورای اسلامی شهر خواهد رسید.

عمار ایزدیار در حاشیه بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره ششم شورای اسلامی کرج گفت: با برگزاری مستمر جلسات کمیته تخصصی ساماندهی کیوسک‌ها، بسیاری از معضلات و موضوعات کیوسک‌ها در این کمیته مطرح و مورد بررسی و ساماندهی قرار گرفت.
 
او با بیان این که آیین نامه ساماندهی کیوسک‌ها بعد از ملاحظات حقوقی تهیه و تدوین شده است، افزود: این آیین نامه پس از تایید نهایی توسط شورای اسلامی شهر مصوب خواهد شد.
 
ایزدیار تدوین این آیین نامه را گامی موثر در ساماندهی و تعیین تکلیف کیوسک‌ها دانست و افزود: کارگروه میدان مرکزی میوه و تره بار با حضور ناظران سازمان، متولیان امر به ویژه معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار و موضوعاتی از قبیل گیت ورودی و جمع آوری زباله میدان بزرگ میوه و تره بار تعیین تکلیف شده است.
 
نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به جانمایی مراکز عرضه موقت میوه و تره بار به صورت سازه‌های ساندویچ پانل دیواری در چند نقطه شهر، گفت: برای تحقق این مهم در متمم بودجه ردیفی در قالب تهاتر پیش بینی شده است.
 
ایزدیار یکی از مطالبات مردمی را راه اندازی سامانه نرخ‌نامه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این سامانه در پورتال سازمان ساماندهی مشاغل شهری در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.
 
او به تعیین تکلیف بازار «البرز» اشاره کرد و گفت: این بازار به صورت مشارکتی با سرمایه گذار اداره می‌شود و بازار «کاج» نیز پس از مرمت و بازسازی طی دو ماه آینده راه اندازی می‌شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به تهیه و تدوین آیین نامه انضباطی برای کیوسک‌ها و غرف اشاره کرد و گفت: سازمان ساماندهی در سال‌های گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان بدهی داشته که خوشبختانه تسویه شده است.
 
ایزدیار با تاکید بر اینکه انتظار داریم وضعیت جذب درآمد در سازمان ساماندهی مشاغل شهری بیشتر باشد، افزود: این سازمان در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته ۹ میلیارد درآمد جذب کند.
 
گفتنی است میزان جذب درآمد این سازمان در نیمه دوم سال ۱۴۰۰، ۲۳ میلیارد تومان اعلام شده است که سال گذشته توانست رتبه نخست جذب درآمد را از آن خود کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.