مدیرعامل انجمن سینمای جوانان گفت: ما در استان‌ها به حیث شرایط مالی که در اختیار داریم، بسیار در تنگنا هستیم و دفاتر ما کمبود امکانات دارند.

آذرپندار، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: ما در استان‌ها به حیث شرایط مالی که در اختیار داریم، بسیار در تنگنا هستیم و دفاتر ما با کمبود امکانات و یا ساختمانی برای فعالیت روبه‌رو هستند.

وی با تعریف ساختار آموزشی انجمن سینمای جوانان توضیح داد: انجمن سینمای جوانان ایران جزو بزرگ‌ترین مدرسه‌های فیلم‌سازی در سطح بین‌الملل است، به این دلیل که انجمن در ۵۸ سطح دفتر خود در سطح کشور، سالانه‌های دوره‌های تخصصی و آموزشی سینما را در قالب‌های مختلف برگزار می‌کند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران بیان کرد: فارغ‌التحصیلان انجمن سینمای جوانان همیشه جزو فعال‌ترین و موثرترین اهالی سینمای ایران بوده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
هنر هنرمند اینه از هیچی پول و طلا بسازه. از راه شهریه کلاسها می تونید پول در بیاورید . اگر استاندارد بین المللی دارید ، میتونید در چند کشور همسایه کلاس های اموزشی گذاشته و از راه دریافت شهریه خوب درامد کسب کنید. با ساخت فیلم های کوتاه کمدی و نمایش اون در محوطه ازاد شهرها باز کسب درامد کنید. میتونید از خیرین علاقمند به هنر سینما کمک مالی دریافت کنید. ابتکار و خلاقیت و پایداری شرط موفقیته.