پنل خورشیدی و باطری برای ۴۸۹ فامیل عودت کننده، بیجاشده های داخلی در سطح مرکز و ولسوالی های بامیان توزیع شد.

مقامات طالبان با همکاری سازمان‌های بین المللی تعدادی پنل خورشیدی و باطری با همه وسایل جانبی آن برای ۴۸۹ خانواده عودت کننده، بیجاشده‌های داخلی و آسیب پذیر محل بعد از ارزیابی در سطح مرکز و ولسوالی‌های بامیان توزیع شد.

این برنامه با حضور سمیع بلبل نماینده سازمان جهانی UNHCR در افغانستان، مولوی فضل عمر آخندزاده مسئول اداره امور مهاجرین و عودت کنندگان بامیان، محمد اشرف نیازی رئیس سازمانی جهانی UNHCR مقیم در بامیان و انجنیر محمد جاوید نظری مسئول پروژه‌های موسسه AABRAR  بعد از شناسایی مستحقین برگزار شد.

این پروژه مصونیت اجتماعی با هماهنگی و همکاری اداره امور مهاجرین و عودت کنندگان بامیان با تمویل سازمان جهانی UNHCR توسط مؤسسه (AABRAR) تطبیق گردید.

بعد از برگزاری جلسه هماهنگی و تعیین هیئات ترکیبی جهت انتخاب مستحقین به نمایندگی از اداره امور مهاجرین و عودت کنندگان بامیان، مؤسسه تطبیق کننده (AABRAR) و ولسوالی‌ها ۴۸۹ خانواده باشنده‌های قریه جات و ساحات مرکز ولایت و ولسوالی‌های بامیان در این برنامه در نظر گرفته شده و برای هر خانواده نیازمند به هدف بهبود زندگی و رفع چالش‌ها اقلام مواد شامل دو تخته سولر، هر یکی ۳۰۰ وات، دو باطری، هر یکی ۲۰۰ امپر، یک باطری کنترولر، پنجاه (۵۰) متر لین، پنج ساکت، پنج سویچ، پنج لامپ، پنج ولدر و یک پایه پنل خورشیدی که هزینه مجموعی هر پکیج به مبلغ ۶۵۰۰۰ افغانی می‌رسد توزیع شد.

همچنین برای هر خانواده جهت انتقال پنل خورشیدی و باطری و نصب این سیستم ۱۰۰ دالر آمریکائی پرداخت شد.

۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند

۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند

۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند

۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند

۴۸۹ خانواده نیازمند در بامیان پنل خورشیدی و باطری دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار