معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در کمیته تخصصی بانکی مسائل مربوط به تسهیلات و بدهی متقاضیان بررسی می‌شود تا مشکلات میان صاحبان واحد‌های تولیدی و بانک‌ها به حداقل برسد.

امیررضا نقش گفت: باتوجه به اینکه بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی با بانک‌های استان است و گاه این چالش‌ها توانسته عملکرد واحد‌های تولیدی را متوقف و یا کُند کند؛ تصمیم گرفتیم کمیته‌ای تخصصی در این حوزه ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل دهیم.

او با اشاره به اینکه بیشترین درخواست فعالان اقتصادی از بانک‌ها تقاضای استمهال اقساط است، ادامه داد: طرح موانع و مشکلاتی که از طرف بانک برای متقاضی در «پرداخت تسهیلات» ایجاد شده، محاسبه و تعیین تکلیف بدهی براساس آخرین دستورالعمل‌های بانک مرکزی از دیگر چالش‌های فعالان اقتصادی با بانک‌های استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: در مواردی که اختلاف بین واحد تولیدی متقاضی با بانک در خصوص نحوه محاسبه اقساط معوق، اصل و سود و تعیین تکلیف بدهی وجود دارد این کمیته برای رفع اختلاف ورود می‌کند.

نقش اظهار کرد: این کمیته متشکل از نماینده هیئت خبرگان بانکی استان، نماینده اداره کل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، بانک عامل و نماینده مالی متقاضی است.

او افزود: طبق ارزیابی ما و براساس نظر متقاضیان تاکنون این کمیته بسیار کار گشا بوده و توانسته مشکلات قابل توجهی را میان فعالان اقتصادی و بانک‌ها رفع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار