رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی از برگزاری دومین کمپ کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد.

آقای عابدزاده گفت:دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با همکاری موسسه دانش بنیان سایه سمن دومین کمپ کارآفرینی را برگزار می‌نماید.

وی گفت:این کمپ با محور‌های تخصصی IT، صنایع غذایی و کسب و کار‌های نوین در هفته آخر آذر ماه برگزار خواهد شد.

آقای عابدزاده افزود:دومین کمپ کارآفرینی قرار است به منظور تحقق اهداف شعار سال و گرامیداشت هفته پژوهش و در راستای توسعه آموزشهای علمی کاربردی به قصد ارتقای دانش و ایجاد مهارتهای لازم و به فعلیت درآوردن استعداد‌های نهفته در افراد در راستای ایجاد اشتغال، توسعه و کارآفرینی، به مدت ۴ روز مشتمل بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی "خلق ایده و ایده-پردازی، تدوین طرح کسب و کار، خلاقیت و نوآوری، آشنایی با قوانین کسب و کار و کارآفرینی، تیم سازی و شروع کسب و کار"، بازدید از محیط کارآفرینی، سخنرانی کارآفرینان موفق و برتر، مشاوره در کلینیک اشتغال و توسعه کارآفرینی از ۲۷ آذر لغایت ۳۰ آذر برگزار گردد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این کمپ را افزایش روحیه خودشناسی و خودباوری دانشجویان، ترغیب دانشجویان به ایده پردازی و ایده پروری، تدوین طرح‌های کسب و کار و هدایت آن در جهت تولید ثروت، برقراری ارتباط هدفمند میان صاحبان طرح‌ها و ایده‌های تجاری با سرمایه گذاران و صنعت، آموزش مفاهیم و قواعد کارآفرینی، کسب و کار، توسعه‌ اشتغال و کارآفرینی، تکمیل چرخه تبدیل ایده به کسب و کار و ... عنوان کرد.

وی گفت:برای برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی‌های لازم از قبل صورت پذیرفته و جلسات هماهنگی برگزاری کمپ با حضور روسا و کارشناسان پژوهش و فناوری مراکز آموزش علمی کاربردی، مدرسان حوزه‌های کسب و کار و کارآفرینی، صنایع غذایی و IT برگزار شده است.

آقای عابدزاده گفت:شرکت کنندگان کمپ بعد از حضور در کارگاه‌های آموزشی، چگونگی طراحی یک ایده را آموزش دیده و سپس کاربرگ‌های تدوین ایده که از قبل در سامانه دانشگاه نیز بارگذاری شده تکمیل می‌نمایند.

وی افزود:از میان آن‌ها ایده‌های برتر توسط داوران انتخاب و معرفی خواهند شد و منتخبان تیم‌هایی تشکیل خواهند داد. در ادامه کارگاه‌های نحوه تدوین طرح کسب و کار و تجاری سازی برگزار خواهد شد. از این میان به تیم‌های برتر هر محور جوایزی اهدا خواهد شد و به سرمایه گذار و صنعت مربوطه معرفی خواهند شد و به شرکت کنندگان گواهینامه شرکت در کمپ برابر با ساعاتی که حضور خواهند داشت ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.