رتبه برتر اشتغال استان توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان در ۹ ماهه نخست امسال کسب شد.

مصطفی کنار کوهی رتبه برتر اشتغال استان خوزستان توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان با اشاره به کسب رتبه برتر ایجاد اشتغال در ۹ ماهه نخست سالجاری توسط اداره کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۴۰۰ نفر توسط این اداره کل در سامانه رصد اشتغال دامپزشکی استان ثبت گردیدند.

مدیر کل دامپزشکی استان اطلاعات شاغلان در این سامانه را بر اساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال در بخش دامپزشکی عنوان کرد.

او می‌گوید: این تعداد نفر در مراکز مایه کوبی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی و همچنین مسئولین فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز بسته بندی فرآورده‌های خام دامی و کارخانجات تولید خوراک دام در سطح استان در طی ۹ ماهه سالجاری وارد بازار کار گردیده اند.

مصطفی کنار کوهی خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، معرفی کارجویان برای بکارگیری در مراکز مرتبط با دامپزشکی و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی را از اهداف این اداره کل برشمرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکار‌هایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرد، گفت: بر این اساس افراد جویای کار می‌توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت فرصت شغل مناسب اعلام نمایند.

به گفته او اداره کل دامپزشکی استان در ۹ ماهه سالجاری توانسته است نسبت به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی سهم تعهد خود در اشتغال زایی در سطح استان را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.