مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق استان خبر داد.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف جذب سرمایه‌گذاران و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با سه محوریت گردشگری، صنایع و کشاورزی در شرق مازندران برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این همایش به تفکیک شهرستان‌ها در ۷ منطقه استان برگزار خواهد شد، افزود:همایش استانی با عنوان همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شرق استان با محوریت شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا دومین منطقه این همایش دوره‌ای است که در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.

برزگر با بیان اینک فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به ترتیب الویت‌بندی در قالب فایل‌هایی از سوی اداره‌کل اقتصاد و دارایی در این همایش ارایه می‌شود، گفت:درکنار برگزاری دومین همایش، سه غرفه جهت معرفی محصولات صنایع‌دستی وابسته شهرستان‌های مورد نظر نیز یرپا و این بخش از ظرفیت‌های منطقه نیز به نمایش درمی‌آید.

او با اشاره به ان مطلب که فضایی برای ارایه پنل تخصصی و تشریح و معرفی فرصت‌ها به سرمایه‌گذاران به تفکیک دستگاه‌های مربوطه در نظر گرفته شده است، افزود: ۷ فرصت سرمایه‌گذاری در سه بخش مناطق نمونه، جنگلی و بخش خخصوصی در شهرستان گلوگاه، ۸ فرصت در بخش‌های منابع آبی، منطق نمونه و شهرداری‌ها ذر شرستان بهشهر و ۶ فرصت سرمایه‌گذاری در دو بخش آبی و مناطق نمونه در شهرستان نکا ددر این همایش ارایه خواهد شد.

اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری ۱۹ آبان ماه سال جاری در شهرستان ساری اجرا شد؛ و طبق زمانبندی برگزاری این همایش‌ها، دومین دوره ارایه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق استان مازندران ۲۴ آذرماه در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار