امروز با حضور معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت کاپ، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع «فرصت‌های اشتغال و پیشرفت در صنایع آب و برق» در ملایر برگزار می‌شود.

مجتبی اکبری همچنین نشست صمیمی با نخبگان و اندیشمندان حوزه آب و برق شهرستان ملایر در دانشگاه ملی ملایر و دانشکده فنی خوارزمی خواهد داشت.

غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه ملی ملایر، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ملایر، برگزاری نشست هم اندیشی «بررسی ظرفیت‌های علمی پژوهشی و اجرایی شهرستان ملایر در صنعت آب و برق» با حضور رؤسای ادارات، دانشگاه ها، شرکت‌ها و اساتید مرتبط و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های پژوهشی و علمی اساتید و دانشجویان از دیگر برنامه‌های معاون وزیر نیرو در ملایر به شمار می‌رود.

برگزاری نشست «ظرفیت اشتغال و پیشرفت‌ها در حوزه آب و برق» با حضور اساتید و دانشجویان و نشست با فرماندار، معاونان فرماندار، مدیران اجرایی، سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع شهرستان با هدف معرفی و آشنایی ظرفیت‌های ملایر و ارائه پیشنهاد‌ها و تفاهم‌نامه‌های مشترک از دیگر برنامه‌های دکتر مجتبی اکبری در ملایر به شمار می‌رود.

برچسب ها: وزیر نیرو ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار