سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: به دلیل حفاری شرکت آبفا ایستگاه‌های اشراق و ۱۵ خرداد در بزرگراه شهید چمران اصفهان امکان سرویس‌دهی وجود ندارد.

سیدمهدی علاء‌الدینی گفت: با توجه به حفاری شرکت آبفا در کندروی بزرگراه شهید چمران، خطوط ۸۰ و ۸۳ دچار تغییر مسیر شده است.

او با بیان اینکه در ایستگاه‌های اشراق و ۱۵ خرداد در بزرگراه شهید چمران خطوط ۸۰، ۸۳ و ۷۱ امکان سرویس‌دهی وجود ندارد و اتوبوس‌های خط ۷۱ در ادامه مسیر در خیابان پوریای‌ولی از خیابان مولوی خارج و به بزرگراه چمران وارد می‌شود و شهروندان باید برای استفاده از این خط به ایستگاه خیابان شاهد مراجعه کنند، ادامه داد: شهروندانی که از این خطوط استفاده می‌کنند، می‌توانند به ایستگاه قبلی پل چمران یا ایستگاه بعدی جنب خیابان شاهد مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: خط ۸۰ از مبدا سه‌راه ملک‌شهر با گذر از پل چمران، بزرگراه‌های شهیدان چمران، آقابابایی، صیاد شیرازی و میدان شهروند به سمت پایانه صفه حرکت می‌کند.

او ادامه داد: مسیر خط ۸۳ نیز از سه‌راه ملک‌شهر آغاز می‌شود و با گذر از بزرگراه شهید چمران و عبور از خیابان پروین اعتصامی به سمت میدان بزرگمهر حرکت می‌کند و خط ۷۱ از پایانه بابلدشت در مسیر خیابان ضابط‌زاده، چمران، آل‌بویه و شهرک، ولی عصر (عج) حرکت می‌کند.

علاء‌الدینی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهاد و انتقاد‌های خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.