مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اهمیت معرفی ایده‌های برتر پژوهشی به عنوان دریچه‌ای به روی نسل جوان تاکید کرد.

دکتر محمود نجابت مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت که امروز، بیست و یکم آذر در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه هفته پژوهش قرار داریم و این جشنواره نیز به نحوی نشست هم اندیشی پژوهشگران عرصه سلامت است، اظهار کرد: در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی با دارا بودن یکی از بزرگترین ساختار‌های نظام اداری کشور، تراکم خدمت رسانی، نیرو‌های گسترده و فعالیت‌های گسترده در اقصی نقاط کشور، باید همسویی با دانش روز یک اولویت مهم باشد و به دنبال راهکار‌های ارتقای ساختار و تسریع فرایند‌ها باشیم.

او با بیان اینکه مدیران باید تلاش بیشتری برای اجرای فرآیند‌های مطلوب داشته باشند تا به هدف اصلی خدمت به مردم برسند، بر به کارگیری مدیریت صحیح در این زمینه تاکید کرد.

دکتر نجابت افزود: در رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب نکته‌هایی است برای تضمین آینده کشور که در راستای آن باید تلاش کرد و دشمنان نیز از مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری آگاهی دارند و بر این اساس در همه حوزه‌ها از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری می‌کنند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: باعث افتخار است که معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در کنار گستردگی فعالیت‌های خود، در امر تحقیق و پژوهش در سلامت نیز فعال هستند.

او ابراز امیدواری کرد نتیجه این جلسات برکتی برای نظام سلامت و متناسب با تحولات باشد و بهترین خدمات نیز نصیب مردم شود.

دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت، در مجتمع فرهنگی و رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز، با حضور مسئولان وزارتی، استانی و دانشگاهی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار