سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز تسهیلات زایمانی در بخش پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار با هدف خدمات رسانی به ۳۰ هزار نفر از ساکنان این منطقه افتتاح شد.

 سعید موحد  اظهارداشت: این مرکز با زیربنای ۱۵۰ مترمربع و با اعتباری بیش‌از ۱۵ میلیارد ریال در مدت زمان چهار ماه توسط خیران ساخته و از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تجهیز شد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز به حدود ۲۰۰ مادر باردار منطقه پیرسهراب خدمات بهداشتی لازم را ارائه می‌کند، افزود: با افتتاح این طرح بهداشتی و درمانی یکی از مطالبات اساسی و مورد نیاز مردم بخش پیرسهراب محقق شد و علاوه‌بر خدمات رسانی به بیماران پیرسهراب، باعث تسریع در خدمات رسانی به بیماران بخش تلنگ قصرقند و روستاهای پایین دست سدزیردان نیز خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: افتتاح مرکز دیالیز بخش پلان یکی دیگر از طرح‌های مهم است که با توجه به مخاطرات فراوان جاده‌ای و فرآیند زمانبر دیالیز و همچنین به منظور رفاه حال بیماران به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مرکز با ۲ تخت فعال و ۲ دستگاه دیالیز با اعتباری بیش‌از ۲۵ میلیارد ریال برای خدمات رسانی به ۳۰ بیمار دیالیزی افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار