فراخوان پژوهشی در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی - پژوهشی و مقاله منتشر شد.

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در راستای ترویج و تشویق به پژوهش بین بچه‌های مسجد، کارکنان این ستاد و تجلیل از مقام شامخ علمی پژوهشگران، فراخوان پژوهشی را منتشر کرده است، گفت: این فراخوان در پنج بخش مختلف و به مناسبت هفته پژوهش منتشر شده است.

«بهزاد کیامهر» افزود: این فراخوان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی- پژوهشی و مقاله اعلام شده است.

او با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان بیان کرد: فراخوان پژوهش در کلیه حوزه‌های که در راستای اهداف سازمانی و رسالت کانون‌های مساجد باشد، پذیرفته می‌شود.

کیامهر داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های پژوهشی، داشتن نمره کسب شده برای پایان نامه‌ها در یکی از مقاطع تحصیلی تکمیلی، آثار مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، عضو بودن پژوهشگر در یکی از کانون‌های تابعه استان را از دیگر شرایط شرکت در این فراخوان برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین گفت: مقالات باید دارای درجه علمی ISI، ISC، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، Q۱، Q۲، Q۳، Q۴ ثبت شده در یکی از مجلات یا ژورنال‌های معتبر و یا پایگاه‌های استنادی بالا باشد.

او  اضافه کرد: افرادی که از نظر هیئت داوران بیشترین امتیاز را کسب نمایند با اعطای جوایز نفیس و لوح تقدیر هفته پژوهش تجلیل می‌شود و به پژوهش‌هایی که در راستای تقریب، مساجد، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی باشند جوایز ویژه تعلق می‌گیرد.

کیامهر مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ آذرماه جاری اعلام و یادآوری کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۸۱۷۱۰۲۸۲ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.