سرپرست فرمانداری اردل با اشاره به چالش آب شرب در روستای کاج در شهرستان اردل، گفت: پروژه انتقال آب از باغ رستم به کاج کلید خورده است تا مشکل آب شرب این روستا حل شود.

یعقوب شکوهی در تشریح خدمات دولت سیزدهم در شهرستان اردل با اشاره به اینکه امکانات درمانی در این شهرستان مطلوب است، اظهار کرد: این شهرستان همچنین به بیماران شهرستان‌های مجاور نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند، در دولت سیزدهم یک دستگاه سی تی اسکن به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بیمارستان این شهر مستقر شده و به‌زودی به‌بهرداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری اردل در خصوص پروژه تونل گورمیزه، توضیح داد: در صورت افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه شهرستان اردل از بن‌بست خارج می‌شود، در حال سه پیمانکار در این تونل در حال فعالیت هستند، اعتبارات هنگفتی برای این پروژه مورد نیاز است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در پروژه فاضلاب شهر اردل دارای اعتبار ملی است، این پروژه چند سال راکد بود، زیرا برای بحث تملک زمین مورد نیاز برای احداث تصفیه‌خانه با مشکل مواجه بودیم، چند جلسه با کشاورزان برگزار و مشکل تملک مرتفع شد، در حال حاضر عملیات عمرانی آغاز شده است و حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تملک هزینه شد، همچنین دو میلیارد تومان از سهم اعتبارات در اختیار نماینده به فاضلاب شهر دشتک اختصاص یافت.

شکوهی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در ۱۲ نقطه از شهرستان اردل در حال انجام عملیات عمرانی است، گفت: دو میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر چهار سالن بحران در شهرستان اختصاص یافت، سایر پروژه‌ها در حوزه لایروبی مسیل‌ها، آبرسانی و ... است.

سرپرست فرمانداری اردل با اشاره به مشکل تامین آب واحد‌های دامداری در دشت اردل، یادآور شد: با هماهنگی با سازمان جهادکشاورزی دو هزار و ۷۰۰ متر لوله خریداری شد و در حال حفر کانال هستیم تا آبرسانی انجام شود.

وی افزود: چند جاده آنتی در بخش میانکوه شهرستان اردل چند جاده خاکی در حال آسفالت است، تنگ درکش ورکش یکی از نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در شهرستان بود و ۸۵ نیوجرسی در اختیار فرمانداری قرار دادند که در حال نصب این نیوجرسی‌ها هستیم، رفع سایر نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار دارد.

شکوهی با بیان اینکه ۲۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در شهر اردل انجام شده است، تاکید کرد: بنیاد مسکن احداث ۲۸۰ واحد مسکونی را در دستور کار قرار داده است.

سرپرست فرمانداری اردل در خصوص بازسازی و نوسازی مدارس در این شهرستان، بیان کرد: هشت مدرسه در این شهرستان در دست احداث است، در آینده‌ای نزدیک کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان بر زمین زده خواهد شد، برای این پروژه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و اعتبار آن از منابع ملی تامین خواهد شد.

وی با اشاره به چالش آب شرب در روستای کاج در شهرستان اردل، توضیح داد: پروژه انتقال آب از باغ رستم به کاج کلید خورده است تا مشکل آب شرب این روستا حل شود.

شکوهی در خصوص اقدامات صورت گرفته در سیل مرداد در شهرستان اردل، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۲۰۰ بسته امدادی بین عشایر توزیع شد.

برچسب ها: آب شرب ، پروژه عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.