مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بخش دولتی ۱۱ هزار نفر دوره و در بخش غیردولتی ۱۷ هزار و ۳۷۷ نفردوره آموزش های مهارتی ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور (مرداد ماه امسال) به منظورتجهیز کارگاه های آموزشی این اداره کل به این استان مصوب شده است.

وهب مختاران افزود: با اختصاص هرچه سریعتر اعتبارات مصوبات این سفر تا قبل از پایان امسال تجهیز، تعمیرات دستگاه ها، طرح توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار و نیز طرح های در دست اقدام بهره برداری می شود.

او گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از ابتدای امسال تاکنون در بخش دولتی ۱۱ هزار و هفت نفر دوره و در بخش غیردولتی ۱۷ هزار و ۳۷۷ نفردوره آموزش های مهارتی ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این آموزش ها در مراکز ثابت، مراکز جوار بنگاه‌های اقتصادی، محیط کار واقعی، تیم های سیار آموزشی در مناطق روستایی، عشایری و حواشی شهرها و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، مراکز و کارگاه‌های آموزشی دانشگاه‌ها، پادگان‌ها، زندان ها، مراکز وابسته به بهزیستی برای معلولان و معتادان بهبود یافته و نیز در آموزشگاه های خصوصی ارائه شده است.

مختاران با اشاره به تدوین ۳۰ استاندارد شایستگی مهارت در حوزه پژوهش های سازمانی این نهاد در دولت سیزدهم گفت: در سال گذشته سند حرفه شاخص سفال و امسال نیز برق، تکنسین های برق و ابزار دقیق در حال تدوین و نیز طراحی نرم افزارهای شبیه ساز با هم افزایی دانشگاه بوعلی سینا در حال انجام است.

استان همدان دارای ۲۲ مرکز و شعبه دولتی و ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی ویژه آموزش های فنی و حرفه ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.