زارعی کوشا گفت: اولین راه خدمت رسانی به مردم ایجاد همگرایی و وفاق میان دولت، شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی است.

استاندار کردستان در نشست هم اندیشی شهرداران و شورا‌های اسلامی استان کردستان ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری‌ها در خدمت رسانی به مردم و همکاری با نیرو‌های انتظامی و امنیتی در ساماندهی فضای شهری در نا آرامی‌های اخیر گفت: فعالیت شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و روستا موجب افزایش رضایتمندی مردم است.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه ما به صورت کامل به کمبود‌ها و محدودیت‌ها در شهرداری‌ها واقف هستیم و این امر نباید خدمت رسانی به مردم را متوقف و یا کُند کند، اظهار کرد: اولین راه خدمت رسانی به مردم ایجاد همگرایی و وفاق میان دولت، شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی است، چرا که همه وظیفه خدمت به مردم را دارند و تفکیکی میان این مجموعه‌ها قائل نیستند.

او همچنین وظیفه کمیته انطباق را تطبیق مصوبات شورا با قوانین عنوان و نگه داشتن مصوبات شورا بدون دلیل قانونی را سّد راه خدمات رسانی دانست و گفت: فرمانداران در تمامی شهرستان‌های تابعه باید به کمیته تطبیق این مهم را تاکید کنند و اگر موردی در این رابطه مشاهده شود برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار کردستان پیش بینی بودجه واقع بینانه و تلاش برای تحقق آن را وظیفه شهرداری و شورا‌ها عنوان کرد و گفت: مهمترین رویکرد در این راستا ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و جذب سرمایه گذاران قابل برای مشارکت در پروژه‌ها است.

زارعی کوشا افزود: دولت نیز برای تحقق این مهم شهرداری‌ها را حمایت خواهد کرد و در این راستا باید از الگوی بسته‌ها و مجوز‌های بی نام استفاده و بهره‌مند شوند.

او در پایان امنیت را بستر تغییر و تحولات مثبت اقتصادی عنوان کرد و گفت: بزرگترین نگرانی ما در پی اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر فراری دادن سرمایه گذاران از استان است و سفر رئیس جمهور به سنندج در راستای اصلاح دیدگاه‌های منفی شکل گرفته در این رابطه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.