معاون استاندار اصفهان:

شهر‌های استان اصفهان به نماد‌های فاخرِ کنگره شهدا مزین می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دستاورد ما از برگزاری کنگره شهدای استان، بایستی تولیدات فرهنگی فاخر باشد تا شهر‌های استان اصفهان به این نماد‌های ماندگار مزین شوند.

مهران زینلیان در حاشیه کمیته «یادمان‌ها و نمادها» گفت: این کمیته ذیل جلسات کنگره ملی شهدای استان برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: خدا را شاکریم که در شهر و استانی زندگی می‌کنیم که هر نقطه آن به عطر شهدا عطرآگین است و در مقابل گاهی افسوس می‌خوریم که از گنجینه‌های ارزشمندی که در حوزه‌های مختلف هنر، حماسه، علم و... در دست داریم غفلت کرده ایم.

زینلیان با اشاره به هجوم جنگ‌های ترکیبی دشمن به ایران اسلامی، گفت: اگر بتوانیم داشته هایمان را به خوبی تبیین کنیم حتما با استقبال نسل جوان مواجه خواهیم شد؛ کما اینکه شاهد رویش‌های خوبی در بخش‌های مختلف جامعه از جمله در دانشگاه‌ها هستیم که نیاز به پشتیبانی دارند.

او افزود: کنگره ملی شهدا فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و وصل کردن هر چه بیشتر جوانان با منش و راه و رسم شهیدان والامقام ایران اسلامی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به نقش حوزه عمرانی استانداری اصفهان در برگزاری کنگره شهدای استان، خاطرنشان کرد: ضروری است دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان را فعال کنیم و از ظرفیت آن‌ها بهره ببریم.

زینلیان گفت: ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش و ... نیز می‌توانند در برگزاری هر چه بهتر این کنگره نقش موثری داشته باشند.

او از همه اعضا خواست با همفکری زمینه خلق آثاری ماندگار را فراهم و در هویت سازی شهر‌های استان نقش آفرینی کند.

زینلیان عنوان کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان استان که آوازه ملی و بین‌المللی دارند، حوزه هنری، دانشجویان مستعد و با انگیزه می‌تواند این مسیر را تسهیل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.