معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای نیشابور از تامین و بهبود وضعیت آب حدود ۱۰۰۰ خانوار ساکن در پنج روستای این شهرستان خبر داد.

سعید همت‌آبادی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای نیشابور گفت: آب شرب مورد نیاز این تعداد خانوار با اجرای پنج پروژه از جمله، اصلاح و توسعه خطوط انتقال و شبکه توزیع، نوسازی انشعابات و عملیات مرمت لوله جدار چاه تأمین شد.

او با اشاره به طرح آبرسانی یکی از روستا‌های نیشابور، افزود: تأمین آب روستای "آق‌قایه" با ۱۵۰ خانوار از سال ۹۵ به صورت سیار و از طریق تانکر تأمین می‌شد، به رغم شروع پروژه تامین آب این روستا در سال ۹۶ و اجرای سه هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال، به دلیل عدم تامین اعتبار لازم این طرح متوقف شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای نیشابوربا بیان اینکه با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی این روستا از چرخه آبرسانی سیار خارج شد، ادامه داد: دو روستای "تلی" و "فاضل آباد" هم با ۱۳۰ خانوار جمعیت به همت خیر آبرسان کشور و با اجرای سه هزار و ۷۰۰ متر لوله‌گذاری از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

همت آبادی با بیان اینکه روستای ۴۰۰ خانواری "گلبوسفلی" نیز با اجرای ۱۳۰۰ متر لوله‌گذاری آبدار شد، از رفع مشکل کمبود آب روستای "خوجان" در بخش مرکزی این شهرستان با جمعیت ۳۰۰ خانوار خبر داد و بیان کرد: با توجه به بروز اتفاق در منبع تامین آب ساکنان این روستا، پس از ترمیم لوله جدار چاه و نصب الکتروپمپ، شبکه توزیع روستا وارد مدار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار