نایب‌رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی اصفهان:

فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی، بازار خرده فروشان را کساد کرده اند

علیرضا قندی گفت: فعالیت فروشگاه‌های بزرگ با تبلیغات فراوان رسانه‌ای و فروش اقساطی، کسب و کار فروشندگان خرد را از رونق انداخته است.

نایب‌رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی اصفهان گفت: فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی با تبلیغات فراوان محیطی و رسانه‌ای مردم را به سوی خود می‌کشانند و کالایی را که مستقیم از کارخانه خریداری کرده اند در اقساط دو ساله به فروش می‌رسانند.

او با بیان اینکه سود فروش هر قلم کالا برای فروشگاه‌های خرد، نصف سود فروشگاه‌های بزرگ و مشهور هم نیست گفت: با این حال، چون این فروشگاه‌های بزرگ در دوره زمانی طولانی تری پول کالا را دریافت می‌کنند مردم ترجیح می‌دهند از آن‌ها خرید کنند.

نایب‌رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی اصفهان یادآور شد: نمی‌توان مانع ایجاد و فعالیت فروشگاه‌های بزرگ شد، اما باید آن‌ها هم زیر نظر اتحادیه لوازم‌خانگی اداره شوند تا فروشندگان خرد ضرر و زیانی نبینند.

قندی با اشاره به فعالیت دو هزار واحد صنفی فروش لوازم خانگی در اصفهان، به طرح اتحادیه برای راه اندازی شهرک لوازم‌خانگی در اصفهان پرداخت و گفت: قصد داشتیم واحد‌های صنفی فروش لوازم‌خانگی را در این مجموعه مستقر کنیم، اما به دلیل تغییر شهرداران مناطق این امر به تاخیر افتاد و فرصت از دست رفت.

او از کاهش ۶۰ درصـــدی فـــروش لوازم‌خانگی در اصفهان خبر داد و افزود: با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت‌ها بیشتر مردم به سمت تعمیر لوازم‌خانگی رفته‌اند یا اینکه ترجیح می‌دهند کالای مورد نظر را با اقساط بلندمدت خریداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.