شهرداری منطقه هفت اهواز در نظر دارد از تپه‌های واقع در کوی رمضان برای ایجاد تفرجگاه بزرگ کوهستانی اقدام کند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: جمعی از مدیران ارشد شهرداری اهواز به منظور ایجاد یک تفرجگاه کوهستانی از تپه‌های واقع در کوی رمضان بازدید کردند.

فرامرز نجف‌پور می گوید: ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه هفت از قبیل حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی، مجاورت با رودخانه کارون، آثار و تپه‌های باستانی واقع در پارک کوهساران، قبرستان ارامنه و آشوریان و همچنین تپه‌های واقع در کوی رمضان یک فرصت بسیار خوب را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به وجود آورده است.

او گفت: یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در منطقه هفت که این منطقه را نسبت به دیگر مناطق شهرداری اهواز متفاوت کرده است، تپه‌های کوهستانی در کوی رمضان و کوی آل صافی است.

به گفته این مقام مسئول شهرداری منطقه هفت در نظر دارد تا از تپه‌های واقع در کوی رمضان جهت ایجاد و احداث تفرجگاه بزرگ کوهستانی اقدام کند.

نجف پور می گوید: این پارک کوهستانی در آینده نزدیک می‌تواند یکی از مناطق نمونه گردشگری در غرب کشور تبدیل شود و پروژه تپه‌های تفرجگاهی می‌تواند به بام اهواز تبدیل شود و شهروندان جهت گذران اوقات فراغت و یا کوهپیمایی به آنجا مراجعه کنند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: احداث تپه‌های تفرجگاهی علاوه بر رفاه حال شهروندان و رونق اقتصادی منطقه می‌تواند باعث ایجاد امنیت و ارزش افزوده در منطقه نیز شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار