دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.

بامداد ۳۱ شهریور ماه و به دلیل برخی اغتشاشات ایجاد شده، یگان موتوری یگان امداد، در شهر پرند مستقر بودند.

حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد که اغتشاشات فروکش می‌کند، پایان ماموریت به یگان‌های امداد اعلام و ماموران حافظ امنیت برای بازگشت به مقر خود آماده می‌شوند. گروه یگان امداد متشکل از ۶ دستگاه موتورسیکلت در مسیر بازگشت به مقر پارک فدک چند دقیقه‌ای پشت چراغ قرمز توقف می‌کنند.

نقشه قبلی متهم برای به شهادت رساندن ماموران

در همان زمان، محمد قبادلو همانطور که خودش عنوان کرده است، با نقشه قبلی، با خودرو پیکان با سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به سمت یگان موتور سوار حمله ور می‌شود.

خودروی وی پس از برخورد با موتور‌های یگان امداد متوقف می‌شود. در این برخورد، ۶ مامور حافظ امنیت حضور داشتند که پنج تن از آن‌ها آسیب شدید دیدند و یکی از ماموران هم به دلیل افتادن از روی موتور صدمه کمتری دید.

قبادلو پس از ارتکاب جرم قصد فرار داشته، اما به دلیل قرار گرفتن یک دستگاه موتورسیکلت یگان امداد در زیر خودرو، موفق به این کار نمی‌شود.

قبادلو براساس حکم اولیه دادگاه انقلاب به افساد فی‌الارض از طریق جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، تخریب و اقدام علیه امنیت ملی کشور که منجر به اخلال در نظم عمومی و ناامنی در کشور و وارد کردن خسارت به افراد و اموال عمومی شده متهم و به اعدام محکوم شد.

به غیر از اتهام افساد فی‌الارض که رسیدگی آن بر عهده دادگاه انقلاب است سایر اتهامات وی در دادگاه کیفری یک رسیدگی می‌شود.

به همین دلیل طبق قانون محمد قبادلو باید در ۲ دادگاه مجزا پاسخگوی اتهامات خود باشد.

برهمین اساس جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور متهم، شکات، تعدادی شاهدان عینی حادثه، کارشناسان پزشکی قانونی و وکیل تعیینی قبادلو برگزار شد.

قاضی پرونده با بیان اینکه جلسه در راستای جرای ماده ۳۶۹ از قانون آیین دادرسی کیفری برای محاکمه متهم قبادلو آغاز می‌شود، از تعدادی از افسران نیروی انتظامی که به عنوان شاهد حادثه در دادگاه حاضر شده بودند خواست تا اظهارات خود را ارائه کنند.

یکی از شاهدان حادثه در رابطه با زمان وقوع جنایت گفت: در بلوار جمهوری یک اکیپ موتورسوار با دو ترک در حال حرکت به سمت میدان استقلال بودیم که من نفر آخر بودم. یکباره مشاهده کردم یک پیکان با سرعت ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتر به صورت اریب به سمت ما آمد؛ بر اثر برخورد این ماشین شهید کرم‌پور ۳ تا ۴ متر به بالا پرتاب شد و بقیه موتور‌ها نیز بهم خوردند و همکاران روی زمین افتادند.

وی افزود: وقتی دیدم راننده این خودرو در حال فرار است اقدام به دستگیری او کردم، ۱۰۰ متر به دنبال او حرکت کردم. ۳-۴ نفر از همکارانم به ما رسیدند و با هم متهم را دستگیر کردیم.

همچنین در این جلسه از دادگاه، روانپزشک سازمان پزشکی قانونی نیز حضور داشت که به دستور قاضی در جایگاه حاضر شد و توضیحاتی ارائه کرد.

متهم از ماهیت اقدام خود آگاهی داشته است

روانپزشک سازمان پزشکی قانونی گفت: روال کار روانپزشکی به این نحو است که وقتی پرونده‌ای ارجاع می‌شود، شرح حالی از متهم گرفته می‌شود و اطلاعات و سوابق قبلی او بررسی شده و روانشناس سازمان نیز به بررسی وضعیت بیمار می‌پردازد. کار با معاینه شروع می‌شود و نکته اصل این است که آیا متهم ماهیت کارش را می‌دانسته و از عواقب آن نیز خبر داشته یا خیر و این وضعیت روانی شخص در زمان جرم نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: طبق گفته‌های متهم، او بر اساس تحریک فضای مجازی خشمگین شده و با ماشین به نیرو‌های انتظامی زده و فرار کرده و این نشان می‌دهد او از این رفتار انگیزه مشخصی داشته و ماهیت جرم را می‌دانسته که فرار کرده است.

روانپزشک سازمان پزشکی قانونی ادامه داد: متهم به سوابق بیماری دو قطبی خود اشاره می‌کند که در سوابق او دیدیم دو نوبت ویزیت شده، اما بستری نشده است. حرف‌های متهم نیز نشان نمی‌دهد که او در روز حادثه مشکلی داشته و رفتار او هدف‌دار بوده است. علائم و شواهدی از اختلالات عمده و ضعیت روانی در او نیز وجود ندارد.

در ادامه وکیل متهم از روانپزشک پرسید: غیر از روانشناس، شما هم آقای قبادلو را معاینه کردید؟ آیا ایشان اختلالات شخصیتی نداشت؟

روانپزشک پاسخ داد: متهم رفتار هدف دار داشته و کاملا می‌دانسته ماهیت رفتارش چه بوده است.

متهم قبادلو: به واسطه فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شد تحت تاثیر قرار گرفتم

در ادامه جلسه دادگاه، متهم محمد قبادلو در جایگاه قرار گرفت.

قاضی گفت: برای آخرین بار موارد اتهامی به شما ابلاغ می‌شود و لذا آخرین دفاعیات خود را بیان کنید.

متهم قبادلو گفت: در زمان حادثه دو ماه بود که داروهایم را نخورده بودم و سه شب هم نخوابیده بودم و با فیلم‌هایی که در فضای مجازی دیدم عصبانی و تحریک شده بودم، در آن لحظه من نبودم که پشت فرمان قرار گرفته بودم. یک حیوان در آن لحظه رانندگی می‌کرد.

وی افزود: خیلی پشیمان هستم و از یادآوری اتفاقات آن شب شرم می‌کنم و نمی‌توانم این حوادث دلخراش را در ذهنم بازسازی کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
مام نميخوايم تو اعدام شي ميخرايم اون حيوون اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
حرکت اون جوون و امثالش، معلول ظلم و ناکارآمدی مسئولین هست. اون جوون دست پرورده همین نظام و همین آموزش و پرورش و همین دانشگاه اسلامی است. بجای برطرف کردن علت اغتشاشات، فقط دارید آثار سوء مدیریت خودتون رو از بین میبرید. اون جوون چه گناهی داشت؟ اکبر طبری ها و شبنم نعمت زاده ها و آقازاده ها رو اعدام کنید تا شاهد این قبیل اعتراضات نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
باشه هروقت با ماشین رفت رو عزیزات سخنرانی کن اونا به جای خود اینام به جای خود چرا از مظلومیت اونایی که این حیوون به بدترین نحو کشتشون چیزی نمیگی اونا خیلی پولدار بودن ۴ تا بسیجی ساده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
معلومه شبکه ها و ماهواره های ضد انقلاب چیزی بهتر از یک حیوان درنده وحشی تربیت نمی کند، مگر پزشکشان با صراحت تمام نمی گوید ، بکشید تکه تکه کنید آتش بزنید ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
این اغتشاشگران بخاطر مرگ یک خانم که تازه علت آن کاملا مشکوک است و احتمال دست داشتن خود خود اغتشاشگران در
مرگ ایشان خیلی بالاست اینهمه آشوب و جنایت و خرابی ببار آوردند حالا انتظار دارند اولیائ دم به همین سادگی از آنها بگذرند و آنها آزاد شده و در فرصت های دیگر دست به کشتار بیشتری علیه مردم بزنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
به این جفنگیات نباید توجه کرد اینکه در آن لحظه جنایت حیوان بودی شکی نیست بلکه طبق آیه قرآن کریم بدتر از حیوان بودی (بل هم اذل) اما به هیچ وجه این عذرتراشی ها دلیل تبرئه تو نخواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
امنیت از مردم گرفتن طرف بکشید بعد هم ما می گویم جو گرفتم حواسمان نبود اگر طناب دور گردن کسی بافتند می میرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خب عقل وشعور داشته ک داروهاشو بخوره

خودش چند روز نخورده با تصمیم خودش هیچ کس اجبار نداشته

یا نااگاه نبوده

بهتره بهانه ها و کنار بذاره

کدوم عاقلی باز میتونه ب جامعه تضمین بده این بیمار دارو هاشو بخوره
فوقش باید تحت نظر تیمارستان باشه تا اخر عمر ک باز هزینه بر هس بد بیت المال موجودیت این قاتل

پزشکان اعصاب و روان باید موقع مدوا باید از یک نفر قیم این بیمار تضمین نامه بگیره درصورت اتفاقی باید پاسخگو باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
بدبختهای ترسو و بذل چطور وقتی گرفتار میشید به غلط کردن می افتید اعدام برای اینها کمه باید باهاشون همون کاری رو انجام بدهند که خودشون انجام دادند فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ایناهمینکه گیر می افتند میگن مارو جو گرفت یا تحت تاثیر فضای مجانی قرار گرفتیم باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
در این ۳ ماه ۵۶ نفر از ماموران امنیتی شهید شدن.چند ده نفر هم زخمی شده
در آمریکا ۳۰۰ میلیون قبضه اسلحه در دست افراد قرار داره ولی یک پلیس هم توسط مردم کشته نمیشه چون جرات نمیکنن به سمت مامور در حال انجام وظیفه شلیک کنن
قانون باید اصلاح بشه.هیچ ماموری جرات استفاده از سلاح رو نداره.چرا باید اینجوری باشه؟چرا شما حق حیات و حق اخذ دیه و غرامت به اراذل اوباش میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
بزرگترین اشتباه حکومت صبر زیاد و مدارا با این حیوانات
مگه میشه ۱۰ تا پلیس رو زیر گرفت و بازم زنده موند؟
تو آمریکا اگر به پلیس سلام‌ندی تیرباران میشی اونوقت ده نفر مامور رو زیر گرفتی و بازم زنده گذاشتنت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اول باید تمام خسارت مالی که به مردم و ماموران زده پرداخت کنه
بعد باید دیه و هزینه درمان ماموران رو پرداخت کنه
بعد باید اموال خودش و پدرومادر که این حیوان تربیت کردن مصادره بشه
در آخر باید اعدام بشه
جنازه شم باید یا در اختیار باغ وحش برای غذای حیوانات یا تشریح در دانشگاه قرار بگیره
ما زندانی مفت خور که انرژی و مالیات و منابع کشورو هدر بده نمیخوایم همشون همینن.موقع ارتکاب جرم سالم و قدرتمند و ورزشکاران.ولی جلوی قاضی مریض هستن و قرص و مشروب خوردن و اختیار دست خودشون نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ايكاش تو يك حيوان بودي نه يك انسان ..حيوان هم اين كار را نميكنه تو كردي كفتار سفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدام کنید تا حساب کار دست بقیه بیاد که دیگه مواد نکشن و جوگیر نشن
Iran (Islamic Republic of)
فنی
۰۹:۱۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فقط تا مرگ در زندان باشن تا قدر ازادی بدانن اعدام یکباره ممیره ولی حبس ابد زجرش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدام به سبک خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ما هم بلا نسبت حیوونا میخوایم اون حیوون پشت فرمونو اعدام کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام،اینا که سنگ غرب و آمریکا رو به سینه میزنن یه نگاه به عملکرد پلیس آمریکا و کشورای غربی بندازن تا متوجه بشن(یا شایدم خودشون رو به خواب زدن) که درجا تو خیابون چطوری مثل حیوون مردمشون رو بدون محاکمه به رگبار می بندن.
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۰۸:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
الانم مثل حیوان میمیری و راحت میشی وطن فروش داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
انشالله آه خانواده شهدا و مظلومین عالم که هنوزم دارن تک مرزها شهید میشن جوونهای عزیزمون آه اینها تمام اغتشاشگران رو بگیره چه از تبلیغ چه از هر جنایتی خاک بر سرتون خوشی زده زیر دلتون عقلتون کار بندازین اعتراض با اغتشاش فرق داره اینا نشون دادن داعشی هست هتک حرمت کردن ....وحشی هستن اینها منفور دلها شدن و بدانند و بدانند و مکرو و مکرالله فالله خیرالماکرین درسته کشور مشکلاتی داره با اعتراض درست میشه نه با اغتشاش کشور رو داشتن دستی دستی به جنگ میکشوندند و داعش رو به کشور میکشوندن عقلتون کار بندازین امروز نون نداشته باشین بهتر از اینخ که ناموستون بیوفته دست داعشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدامش کنید مماشات ممنوع جری تر میشن ببینین تو دانشگاه‌ها دارن چکار میکنن پایگاه و آزمایشگاه رو آتش می‌زنند گاز باز می‌کنند و مسموم می‌کنند جلوشون نگیرن اوضاع وخیم میشه همه جا دوربین بزارین و پهپاد چون فعلا اوضاع اینو می‌طلبه مخصوصا مکان‌های مهم توی شیراز تو منطقه دست خضر معلم ها دوربین مدارس خاموش کردن و معلم ها و مدیر دانش آموزان رو تشویق به روسری در آوردن و هتک عکس امام می‌کنند و چون دانش آموزان سرشون نمیشه حرفهای معلم و مدیر رو باور میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رز
۰۸:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
حتما اعدامش کنید تا شاید از این ارازل یکی دو تا کم بشه .لعنت خدا بر هر چی ارازل و اوباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام.شما هم اعدام کنید و بگین حالت طبیعی نداشتید.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدام این قبیل افراد ضامن امنیت جامعه است
وگرنه سنگ رو سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
نام آشنا
۰۸:۱۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
لطفا به محمد قباد لو کاری نداشته باشید ولی اون حیوانی که پشت فرمان خودرو بوده را تیرباران کنید!؟
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۸:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
قتلی که تو مرتکب آن شدی قتل اراذل و اوباشی نیست. این فتل در راستای فروش وطن اسلامی به بیگانگان است که شهیدان بیشماری برای حفظ آن داده شد. جانبازان اسرا ایثارگران و خصوصا شیمیایی های خردسال. دل من از سنگ خارا هم سنگ تر است و با این لفاظی ها نرم نمیشود. مرگ بر قاضی ای که کمتر از حکم اعدام برایت ببرد. مردم حق زندگی دارند. آبروی حیوانات را نبر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدام فوری فوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
باید مواظب بود که دشمنان از افراد دارای سابقه بیمارهای روانی استفاده نکنند همانطور که داعش از افراد ناقصالعقل برای عملیاتهای انتحاری استفاده می کرد و این اتفاقات گذشته باید درسی برای ما باشد تا بیشتر از کشور خود مواظبت کنیم این انقلاب ثمره خون هزاران جوان رعنا است نباید با این دیدگاهای احمقانه به کشور خیانت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۷:۳۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اینک یکی مثل حروم لقمه دلقک برزو ارجمند .پدر ..... تا جمهوری اسلامی بود و پرچمش بلند میکرد به خاطر پول حالا رفته خارج داره..... میگم سلبریتی آدم نیست میگن مگو . میگم پافیوز میگن مگو میگم بیسواد بی بته اند میگن خب بگو چیکار کنیم وقتی هستن .
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۷:۳۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آقا اعدام کنید امنیت کشور مهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اکثر افراد داروی اعصاب و روان مصرف می کنند این دلیل نمیشه آدم بکشند
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۶:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
در آن لحظه من نبودم که پشت فرمان قرار گرفته بودم. یک حیوان در آن لحظه رانندگی می‌کرد.
کسیم با توکار نداره فقط اون حیوون درونت قرار اعدام بشه تا از سبوعیتش کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
هر چه زودتر اعدام شود ، جنايتكار وحشي …
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۴:۳۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خوب حیوان که رانندگی نمیکنه و گواهینامه رانندگی حیوانی هم تا بحال صادر نشده. و اما بعد. حیوانی که پشت فرمون بشینه جاش زیر اسفالته نه روی زمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
مسخره هست همشون وقتی دستگیر میشن میگن تحت تاثیر فضای مجازی شدم و پشیمونم. انگار اصلا یه آدم دیگه هست.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۲:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
این جمله برای آخرتت خوبه ولی نه برای دنیایی که به هم ریختی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
چرا طبری را اعدام نکردین اونم یه نخاله بود پارتی بازی همه جا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
حیوانی دیگه، آدم که هموطن خودش رو اینطور بی رحمانه زیر نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
بخدا قسم کسانی که اغتشاشگر هستن باید اعدام کرد ذر غیر اینصورت خیانت به خون شهدا مخصوصا حاج قاسم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
بی شرف دروغگو حکم تو فقط اعدام است حیوان وطن فروش مثل سگ هار به نیروهای حافظ امنیت حمله کردی الان که باید تقاص پس بدی به التماس کردن افتادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ی لحظه خودتونو بزارید جای اون مامور پلیس یا یک انسان
فک کنید اونی که این اقا کشته
یکی از عزیزانتون هست
دوست دارید قانون باهاش چیکار کنه
ی نفر کشته و چن نفر رو زخمی کرده و موجب رعب و وحشت و خیلی جرمای دیگه شده
پس خواهشا اعدام تا شاهد اینگونه وحشیگری ها نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۲۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
هیچکس در حیوان بودن اغتشاشگران ذره ای شک و شبهه نداشته و ندارد ، حتی خود کثیفشان .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
در اینکه مجرم باید مجازات به نسبت عملش بشه شکی نیست البته اگر مستحق باشه رافت اسلامی شامل حالش بشه چه بهتر ولی سوال اینجاست که چرا مفسدان اقتصادی مجازات نمیشن!؟ مگه جز اینه که اگر این مفسدا نبودند العان این بلوا به پا نمیشد. چرا باید یه عده قلیل با دزدی کاری کنند که کل نظام و کل جامعه هزینشو پرداخت کنه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
این ملعون به حیوان توهین میکنه خیلی از حیوان پست تره . سریعتر باید به جهنم بره . جهنم در انتظار اوست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
هر کسی اعتراض کنه فساد در عرض داشته و باید اعدام بشه، ممنون از قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۰۱:۰۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
مجید جان دلبندم ارض درسته
ارض = زمین
عرض = ارائه کردن و نشان دادن
گذشته از اینها با نظرت کاملا موافقم و تمامی مفسدین فی الارض رو باید طبق موازین اسلامی اعدام کرد. انشاالله برسه روزی که دونه دونه صهیونیستها و منافقین آلبانی نشین و باقی جانیان و ظالمان جهان رو اعدام کنیم که دیگه نتونن کسی رو اغفال کنن.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام اینها اگه برگردن به جامعه دوباره مملکتو به آشوب می‌کشونن شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
باید اعدام بشه چون به قصد کشتن رفته بود ولی اون بنده های خدا شانس آوردن موتوری که رفت زیر ماشین سرعتشو گرفت والا این آقا هدفش کشتن چند نفر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ای ول بابا جدیدا سلبیریتیها در نقش حیوان هم بازی میکنند !!!!جمع کن عمو هر کسی هر غلطی دلش خواست بکنه گیرافتاده بگه پشیمونم ؟؟خوب پشیمانی تاوان داره باید ۲۲سال پشت میله های زندان بخوابی تا اختلال خواب و بی خوابی داشتی هوس آدم کشی نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
این پست فطرت آشغال همان اول می گفت آزاد بشوم دو باره این کار را می کنم. حالا که یقین دارد که اعدام می شود و اربابان خارج نشین که قول حمايت داده بودند کاری از دستشان بر نمی آید به گوه خوردن افتاده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
قسمتون میدم به گریه های امام حسین ع در روز عاشورا هر چه زودتر اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حکم ابد برای همیشه --- تا درس عبرت برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اعدام آدم کشته با قساوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
آنوقت خرج همچین آدمی تو میدی تا آخر عمر بخوابه و بخور کی چی ما به خاطر غربی ها نه به اعدام بزاریم تا اون ها خوش
حال بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
حکم ابد او به گور صادر میشود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ابد برا همیشه یعنی چی ؟؟ // یکشو انتخاب کن // یا ابد // یا برا همیشه // دوتا را نمیتونیم بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
حکم او را اسلام و قانون اساسی برگرفته از قران کریم مشخص کرده ما چکاره ایم که حکم صادر کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۲۳:۲۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
فقط اعدام، کمترین مجازات اینگونه افراد است.پس از قتل عامدانه می گویند اشتباه کردم.
اگر آمریکا بود بدون محاکمه و دادگاه در جا کشته می شد.
Iran (Islamic Republic of)
حق
۲۳:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اعدامش کنید و اونایی هم بقیه رو کشتن و شهید کردن اوناروهم اعدام کنید طرف دین و مسلک نداره ولی ذاتش پاک و انسان ولی امثال اینا آبروی اسلام وشیعه رو بردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آخه مگه مشاهده نکردید کیا جلوی داعش ایستادن و ما در خانه بودیم، این کارها حقشون بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
چقدر بدم میاد هر کی رو میگیرن میگه من جوگیر شدم نفهمیدم گول خوردم، یعنی چی اخه؟!! مگه عقل نداری؟
اونایی که به دست این افراد کشته شدن چه گناهی داشتن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
همیشه همینطور میگن ....هر جنایتکار و هر ادمکش و هر قاتل بعد از قتل و جنایت سخت در پشیمانی بسر میبره و به خودش ناسازا میگه و خودش یه حیوان میدونه........چون یه نفر نابود کرده واز بین برده وبچه هایش یتیم کرده وزنش بیوه.......بس در مقابل از عدالت چه توقع داری مجازات یا بخشش.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اون حیوان درونت بازم ممکنه بیرون بیاد پس بهتره تو همون زندون بمونی .بیرون جای وحشیایی مثل تو نیس
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اعدامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
زندان چیه حکمش اعدام است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
در بالا گفته شده بیماری دوقطبی داشته بیماران دوقطبی یکی از ویژگیهاشون دچار خشم های انفجاری شدن هست و این انفجار براش اتفاق افتاد اینم نتیجش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اگر بیماری روانی داشته باشه اصلا حکمش اعدام نیست طبق قانون کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
پزشک تاکید کرد در سلامت روان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ادم نماهای پست تر از حیوان ای پست فطرت نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ادم نماهای پست تر از حیوان ای پست فطرت نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۲:۱۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
این وحشی ها را به حگم قرآن کریم قصاص کنید و گرنه امنیت ایران بر باد خواهد رفت . لعنت خدا بر خائنان وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
قرآن گفته دزدا و اختلاسگرا رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
به حکمی بجز قرآن هم اعدامِ ، فکر می کنی تو اروپا آسیا یا آمریکا اگر کسی این کارو انجام بده میزارن پاش به دادگاه برسه و تفهیم اتهام بشه !! درجا با تیر میکشن
Iran (Islamic Republic of)
زینب ناصری
۲۳:۵۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
همین آلمان بیشرم چند نفر ریختن کودتا کردن .گرفتن پدر شون و در آوردن. حالا رسید به ایران شدن مدعی حقوق بشر .معنی حقوق بشر هم فهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
پاسخ به ۲۲:۵۸
چرا فوری پای دزدا و اختلاس گرا رو وسط میکشید؟؟؟
مثلاً میخواید بگید جمهوری اسلامی به جای اینا،اونارو اعدام کنه؟؟؟؟؟
این یارو آدم کشته....برید مصاحبه ش رو بخونید و ببینید،میگه الآنم آزاد بشم بازم همین کارو میکنم اصلا پشیمون نیست....
پس به جای این چه کسانی اعدام بشن؟؟؟؟؟؟
هر آدم خلافکاری جای خودش به اندازه جرمی که مرتکب شده باید مجازات بشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ناشناس ۲۲:۵۸
بیشتر قرآن بخوان و دقیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ناشناس 23.08 و زینب ناصری
از یطرف میگید ما خوبیم و امریکا و انگلیس المان بدن // از طرف دیکه الگوئی مجازاتشون را برا خودتان ملاک قرار دادید // اونا شاید یه کارهای دیگه هم بکنن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۰۸:۳۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
قران گفته وطن فروشای داعشی صفت رو اعدام کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
قرآن گفته دست دزد مفسد رو قطع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حیوونها عاطفه دارن شیطانهای کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
این حیوونای بیشرمو اعدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
از دولت مردا میخوام امنیت به کشور برگردونند و آشوبگرا اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
کاش بزرگترین دروغگو امجد امینی رو هم محاکمش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
کاملا درست گفتید
اگر دروغ های اون نامرد نبود قطعا خیلی از این خون ها از هر دوطرف ریخته نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حالا که فهمیدن عاقبت واقعیش اعدامه افتاده به غلط کردن وگرنه که تا قبلش چیزی دیگه میگفت
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۰۱:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دقیقا.
بهش گفته بودن جمهوری اسلامی ایران تا چند روز دیگه سقوط میکنه پس مقاومت کن و محکم باش!
اینم احتمالا خیال شغل پر افتخار توالت شوری قصر ربع پهلوی رو در آینده داشته و روز اول محاکمه میگفت اگر بازم آزادم کنید میرم مامورا رو میکُشم.
الان که فهمیده خیلی هالو تشریف داشته و اادام میشه شروع کرده به ننه من غریبم بازی درآوردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام آیا نمی شود با پابند اینها را تبعید کنند درمعادن یا در مناطق مرزی کار اجباری کنند همین طور شکاری را می فرستادید با اعدام ها مشکل بحرانی تر میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اینها بجز دردسر هیچ وقت اصلاح نخواهند شد فقط اعدامشان کنید تا جامعه از دست این گرگها نجات پیدا کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اين ارازل خود بحرانن اعدامشون كنن ديگه بحراني نمي مونه
اينكار رو بايد ٢٠ سال پيش ميكردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
وقتی وضعیت اون سربازارو که این حیوون (به قول خودش)زیر گرفته بود رو آدم می دید غیر ممکن بود که اشکش سرازیر نشه ،جوونهای دسته گل مردم که زیر لاستیک ماشین این بی شرم له و زخمی شده بودن ،حالا هم ننه من غریبم بازی در میاره ویه سری رذلتر از خودشون براشون هشتگ راه میندازن
Iran (Islamic Republic of)
زینب ناصری
۲۳:۵۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
لعنت بهش به همه شون .لعنت به ارباب هاشون .الهم العن ال ابا سفیان .الهم العن ال ابا سفیان .الهم العن ال ابا سفیان ،آل زبیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
مارادونا را ول کنید , قلی را بچسبید ...... فعلا یکی به این رئیس جمهور چین بگه ; حواستو جمع کن , عربستان گاو شیرده چموشیه , مواظب باش گاو شیرده نه من شیر نشه براتون ......
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۲۹ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
هر چیز به جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
عیبی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
مشکل روانی داشته و تحت مداوا بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اگر همین کار را با تو و خانواده ات کرده بود , باز هم چنین حرف مفتی میزدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اعدام که شد حتما خوب میشه شما به خودت فشار نیار
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۳:۲۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
شما یکی از مزدورهای غرب و دقیقا حرف اونها بزبان میاری....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
شما پزشکید یا مزشکید ؟ ایشان بیمار شما بوده است؟ اما به قول خودش یک حیوان پشت فرمان بوده است پس شما باید دامپزشک تشریف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۴۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
اگه خانواده خودتو مورد حمله قرار میداد همینه میگفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خدا هم از ادمی که تعادل روحی و روانی نداره باز خواست نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
بميره مشكل روانيش حل ميشه دكتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
زمین باید از این حیوانهای رذل پاک شود .اعدام یک کلام .
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی
۲۰:۵۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
ای از خدا بیخبر!عجب شلوارتو چپه نپوشیدی ملعون!شماکه تظاهر به دیوانگی و جنون داری چرا رو به دیوار نرفتی؟چطور لباستو پاره نکردی؟مامور بیگناهو زدی کشتی حالا میخوای با تظاهر به بیماری روانی از زیربار دربیایی؟
جالبه که شماها با این فرهنگ و اعمال ورفتار حیوانیتون میخوایید انقلاب هم بکنید.نتیجش چی میشه دیگه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
تازه به پدرشم گفته بوده میخواد بره اغتشاش من فیلمشو دیدم پدرش اگر خیلی به پسرش علاقه داشت میگفت نرو برات درد سر میشه یا برات خطر داره حالا هم بشینه مثل قبل نگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
بهتره پدرش و خانواده اش , فورا به مصی آشغال نژاد و پهلوی و رجوی و اینترنشنال و کریمی , پیامهای استمداد بفرستند و ببینند چطور کمکش میکنند . دلارهاش را اونها میگیرند , طناب دار و بدبختی و آبروریزیش مال این فریب خوردها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
پهلوی اگه باباش عرضه مملکت داری داشت .وضعش اون نبود .اینا ایران برای کثافت کاری می خوان .مریم رجوی الان خوشحاله که یه مهره سوخته از بین میره . آدم منافق از اسمش پیداس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
بجز اجرای عدالت هیچ انتظاری از مسوولین نداریم طبق قانون حد شرع و قانون را جاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه چنین افرادی قدر امنیت نمیدونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
کدوم امنیت؟
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۲۳:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
ناشناس ۲۱:۳۰
همون امنیتی که باعث شده توی خونه تون بگی "خواهرم و مادرم"
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۲۰:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اگر ایشان دو گانگی شخصیت داره ، اگر دیوانه هست ، دیوانه خطرناک هست باید تا آخر عمرش در تیمارستان باید بسر ببرد ، فردا زن و بچه مردم زیرکی گیره .
طرف قاتل هست نیروهای انتظامی و امنیتی رو کشته وقتی دادگاه میرن می گه گول رسانه اونور آب خوردم ! ! و توجیح احمقانه و کثیفی هست ، اگر یکی بیاد زن و بچه او رو بکشه ، قاتل بگه گول خوردم ، خود اغتشاشگر بی پذیره می بخشه !!!؟؟
بعید می دانم , به نظر من همه توی اغتشاش بودن باید اعدام بشن
تا کسی غلط بکنه مامورین امنیت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
همون حیوون باید به درک واصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
درسته اصلا ایشون که قرار نیست اعدام بشه همون حیوانی که پشت فرمان بوده اعدام میشه
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۲۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
زودتر اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
این دهه هشتادیا (البته نه همشون) مملکت رو به باد فنا میدن چه دخترش چی پسر‌ ش انسانهای بی دانش و غرق فضای مجازی و عاشق فیلم‌های بی اخلاقی، از زندگی هم فقط خوشگذارنی هاشو می پسند ند به اولین سختی زندگی رو می بازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اینها یک سری بهایی های آموزش دیده هستند که بعد انجام ماموریتشون اگه دستگیر شدند اظهار ندامت و پشیمانی زبانی کنند و طلب بخشش از دستگاه قضا.حالا اکه ازاد بشن فردا تو شبکه های خارجی می بینیدشون که عین میمون در حال ادا در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
الان ندامت می کنه فردا اگر آزاد بشه هزار تا دروغ سر هم می کنه تا پیش سران جنایتکار خود جایگاهش محفوظ باشه تا موضوع تابعیت و اقامتش جور بشه ، البته او با اعدام اقامت اروپا نصیبش نخواهد شد اما اقامت جهنم چرا که حقیقتش تفاوت چندانی با اروپا ندارد اگر در عمق قضایا تامل کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
یه زمانی لات ها غیرت داشتن،بیشتر شهدای دفاع مقدس رو لات های باغیرت کوچه و محل تشکیل دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خیلی بی انصاف هستید که شهدا را در حد و اندازه کوچک چون خود می بینید ! بیشتر شهدا بچه مسجدی بودند و خیلی هاشون هم پشت لبشان سبز نشده بود تا بخواهند لات بازی در بیاورند خیلی ها بچه روستا و شهر های کوچک و صاف و صادق و بی غل و غش بودند حالا شما شاید تحت تاثیر دلقک بازی بازیگران فیلم اخراجی ها به این نتیجه رسیده اید پس لازم است زندگی نامه و وصیت نامه شهدا را بخوانید تا قضاوتی از سر انصاف و شعور داشته باشید حالا ممکن است در سپاه یک میلیون نفری چند تن و در سپاه امام حسین یک تن با گذشته ناهنجار بوده باشد که به کل تغییر کرده و توبه نمموده و به فکر تصحیح گذشته خود بوده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
بیشترشون که نه یه عده اشون‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سریع تر اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
اینارو یادش دادند که شبکه های اونوره آبی، این حرفاشم دستاویز کنند بر علیه کشور.
فقط لعنت به تو.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۲۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
آخه خود فروش چرا دروغ میگی چرا به ماموران حافظ امنیت حمله کردی مگه چکارت کردن تو که با خیال راحت شبها تو خیابان قدم میزید امنیت داشتی نتیجه زحمات آنها است از خودت خجالت نمیکشی بدبخت بخدا باید خجالت بکشی خدا وکیلی من فردی هستم کارگر فصلی زندگی سختی دارم از هیچ نهادی حقوق نمی گیرم اما وقتی امنیت داریم خیالم راحته این امنیت به تمام دنیا می ارزه حالا قوه محترم قضایه میدونه چه حکمی بهت بده اشد مجازت لایق است خودت خوب میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
داش فری منظورش از حیوان یعنی خودش
یعنی مث حیوون بودم اون شب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
این ها خوب کارشون رو توجیه میکنند یکی میکه جو گیر شدم ، یکی میگه دارو هام رو نخورده بودم ، خاک تو سرتون
با تحریک بعضی بازی گران و فوتبالیست مفت خور به جان و مال مردم تعرض می کنند
این بی شرمها رو باید تکه تکه کرد
این لات های بی سرو پا اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام واقعا متاسفم که جوان این زمان با یک فیلم بدون بررسی تحت تاثیر قرار بعد اقدام به کشتن وصدمه دیگران میکنند ، به عنوان انسان نباید فکر کنیم و به کشورمون صدمه نزنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنتش کنه ، چندین خانواده رو بیچاره کرده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
خیلی خوبه , به قول خودشون : یک مشت حیوان هر غلطی میخواهند انجام نیدهند و هر فلانی که میخواهند میخورند و حالا که گیر افتاده اند و نتوانسته اند فرار کنند , میگن ما پشیمانیم و انتظار بخشش دارند . اگر گیر نیافتاده بود , بازهم پشیمان بود و میگفت غلط کرده ؟ یا نه خودش را برای یک غلط زیادی دیگر آماده میکرد ؟ به اینها نباید رحم شود , اینها واقعا حیوان هستند . یکی نیست بگه ; آخه آشغالا این بچه های یگان امداد به شماها چه هیزم تری فروخته اند که این فکرها را در موردشون به اون مغز نداشتتون راه میدید .؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
چه نونی این ننه و بابا شما بهتون داده که اینجور راحت حاضرید نیروهای جوان امنیت کشور رو راحتی بکشید یا زخمی کنید چقدر ذات آدمی باید به کثافات آلوده بشه که آدم کشتن واسش تفریح بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
نان پدر و مادر تاثیر دارد ولی حد اکثر 20 درصد ، خیلی چیز های دیگر هم تاثیر دارد که از چشم پدر و مادر صورت می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
خب قانون هم یه حیوان رو اعدام خواهد کرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
اشتباها منفي دادم
گفتم كه بدونين راياي منفي - ١
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
حالا برو به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۳:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
بهترین جای اینها و امثال اینها سپردنشون بدست مالک (خازن جهنم).....