مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام از ورود ۶ شهید گمنام به خراسان جنوبی خبرداد.

سرهنگ فلاحی گفت: شهدای گمنام روز سه‌شنبه ٢۶ آذر در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند مورد استقبال قرار خواهند گرفت و در ۶ دی ماه تشییع خواهند شد.

اوافزود: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر این شهدا در۶ دی‌ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: این شهدا که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند در حوزه علمیه بیرجند، استانداری، کویر تایر، دو شهید در طبس ویک شهید هم در روستای دهشت قاین به خاک سپرده می‌شوند.

استفاده حداکثری از مشارکت جوانان و دانشجویان

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: دانشگاه‌ها و مدارس یک برنامه ریزی اختصاصی در این باره داشته باشند  تا شاهد مشارکت جوانان و دانشجویان در تدفین این شهدا باشیم.

او با بیان اینکه تشییع این شهدای به صورت کاروانی در شهرستان‌ها خواهد بود افزود: در شهرستان‌ها ، فرمانداری‌ها یک برنامه محوری داشته باشند تا تمامی اقشار بتوانند از این فرصت پیش آمده استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خون شهدا نظام و انقلاب را بیمه می‌کند  گفت:  هر چقدر توفیقات در این نظام داریم مدیون خون شهدای هستیم.

طالبی گفت: شهرداری‌ها در فضای سازی شهر از هم اکنون برنامه ریزی را انجام دهند و صداوسیما مراسم ها را به صورت زنده پخش کنند واطلاع رسانی‌ها هم از طریق هیئت ها و صداوسیما و سایر دستگاه‌های مربوطه در فضای مجازی به درستی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار