مدیرعامل شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان گفت: ۸ پروژه عمرانی در بخش‌های سه گانه اردکان فعال است.

محمدرضا پیری مدیرعامل شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان با بیان اینکه با اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در روستا‌ها شاهد تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس به روستا‌ها هستیم؛ اظهار داشت: فراهم کردن امکانات در روستا‌ها می‌تواند تا حدود زیادی از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهر جلوگیری کرده و از آسیب‌های ناشی از این مهاجرت‌ها به‌طور چشمگیری بکاهد.

او تصریح کرد: در این راستا، شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان در تلاش است با برنامه‌ریزی صحیح و توزیع عادلانه منابع در نقاط مختلف روستایی، رفاه و آسایش را برای روستاییان به ارمغان بیاورد.

پیری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ پروژه عمرانی فعال توسط این شرکت در بخش‌های سه‌گانه در دست اقدام است؛ گفت: این پروژه‌ها در سرفصل‌های احداث شبکه برق‌رسانی شهرک بنیاد روستای ساغند، احداث ۲ واحد سوئیت دهیاری روستای ساغند، اجرای دیوار ساحلی و کف فرش پیرامون استخر روستای درند، تکمیل حمام روستای سنگرد، تعریض پل رودخانه ورودی روستای ترک آباد، احداث سرویس بهداشتی پارک، ولی عصر (عج) مزرعه نو، احداث مثلثی انتهای خیابان مخابرات رباط پشت بادام، بهسازی معابر و سنگ‌فرش دبستان آزادی رباط و... است.

مدیرعامل شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان ضمن تقدیر از همراهی و همکاری نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران و دهیاران در زمینه‌های مختلف افزود: امروز نیز خدمت به اقشار روستایی که از شریف‌ترین اقشار اجتماع هستند و تلاش برای حرکت در مسیر برقراری عدالت در برخورداری از مواهب توسعه، موضوعی است که در فرهنگ جهادی و خدمت بی‌وقفه دولت سیزدهم نهادینه‌شده و به‌عنوان نقشه راه مدیران و مسئولان قرارگرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.