رئیس کل دادگستری کردستان از واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید خبرداد و گفت: مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی اظهار داشت: متاسفانه بیش از پنج سال است که کارخانه تولیدی پرریس کردستان تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق این کارخانه و از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای این کارخانه در دستور کار جدی این ستاد قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، گفت: مدیریت جدید این شرکت متعهد گردیده تا با تکمیل فعالیت‌های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

او تاکید کرد: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می‌کند.

کارخانه «پرریس کردستان» در شهرک صنعتی سنندج قرار دارد و در حوزه پوشاک فعالیت داشته که از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ فعال بوده و از سال ۱۳۹۶ تاکنون به دلیل بدهی‌های بانکی کاملا به حالت تعطیل درآمده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.