مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر به دلیل ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب ممنوعیت تردد در محورهای شمالی ایجاد شده است.

ایمان محرابی نیا گفت : تردد تمامی  وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

او گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده های مرزن آباد ، میانک ، انارک و هزارچم گزارش شده است.

به گفته‌ مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  همچنین در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز مسیر(رفت و برگشت) محدوده های پیست آبعلی و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های شاهاندشت و آب اسک برقرار است.

او می گوید: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده دماوند و محور قدیم بومهن – تهران و آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود سنگین است و تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) حاکم است.

او درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها هم گفت:ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده های کمال شهر و پل مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل فردیس، آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی(ره) تا پل شهید کاظمی و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار