رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: ایران تقویت سه ضلع نظامی، امنیتی و اقتصادی را مدنظر دارد و دشمن به دنبال تضعیف ضلع سوم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در اولین یادواره شهدای منطقه باقران بیرجند گفت: ایران باید در سه ضلع نظامی، امنیتی و اقتصادی قدرتمند شود که در دو ضلع نظامی و امنیتی محقق شده و در ضلع سوم هم در حال اتفاق افتادن است.

او افزود: همه فتنه‌ها و اهداف دشمنان برای این است که ضلع سوم محقق نشود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی باید مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند و این موضوع شدنی است که سه راهکار دارد و اینکه از نظر نظامی، امنیتی و اقتصادی قدرتمند باشیم و امروز به برکت پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران به صادرکننده پهپاد تبدیل شده‌ایم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: به دلیل برخی کاهلی‌ها چه ارادی و چه غیرارادی، اجباری یا اختیاری به سمتی رفته بودیم که واردات گندم داشتیم، اما دولت سیزدهم اراده کرده که غذای خودمان را به‌صورت کامل در داخل کشور تأمین کنیم.

او بیان کرد: تولید گندم کشور در یک سال اخیر ۶۸ درصد افزایش داشته و این به معنای امنیت اقتصادی است که دولت سیزدهم در دستور کار دارد.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه جهاد تبیین در این زمینه امری مهم و حیاتی و مورد تأکید مقام معظم رهبری است افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا از سوی جوانان و نوجوانان یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین است.

او گفت: جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در حوزه ایثار و شهادت موجب شکست اهداف مختلف دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب به مقام شهید و شهادت در اسلام و جایگاه آن اشاره کرد و افزود: باید یاد و خاطره شهیدان همواره در جامعه و بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود و یکی از راه‌های آن برگزاری یادواره‌هاست.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار  تصریح کرد: شهادت حادثه نیست و به گفته شهید سلیمانی انسان تا شهید نباشد، شهید نمی‌شود؛ لذا شهدا راه خودشان را انتخاب کرده‌اند و در قرآن کریم هم خداوند می‌فرماید شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

او بیان کرد: براساس تفسیر قرآن کریم کسی که در راه خداوند کشته می‌شود، نزد پروردگارش هست، روزی می‌خورد و اثرگذاری آن همیشگی و دائمی است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب گفت: هر کسی از دنیا می‌رود پرونده‌اش بسته می‌شود، اما پرونده طیبه شهدا باز است، دشمنان گمان کرده‌اند شهدا را از ما گرفته، اما آن‌ها همیشه زنده‌اند و در مقابله با دشمنان اثرگذار هستند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: تهاجماتی که دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و سایر برهه‌های زمانی علیه ما شروع کرده‌اند با عدد قلیل خودمان توانستیم زمین‌گیر کنیم که این از برکات خون شهداست.

او با بیان اینکه دشمن ابعاد و رمز تعالی انقلاب را شناخته و با همین ابعاد علیه ما وارد میدان شده است افزود: این غائله‌هایی که امروز می‌بینید چیزی نیست و سال ۵۸ انقلاب ما نوپا بود و علی رغم اینکه با چالش‌های مختلفی مواجه بودیم، انقلاب مسیر خود را با قدرت ادامه داد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب عنوان کرد: همه حرکت و هدف انقلاب ما زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) است که باید در این مسیر حرکت کنیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: باید معادله قدرت بین دشمنان و امام زمان (عج) را عوض کنیم و معادله قدرت باید به نفع ظهور امام زمان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.