پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر توره از توابع شهرستان شازند استان مرکزی روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره، در جمع خبرنگاران گفت: امروز تعدادی طرح بهداشتی و درمانی در این استان افتتاح می‌شود. پایگاه اورژانس ۱۱۵ توره یکی از این طرح‌ها است و در این منطقه روزانه تردد شمار زیادی از وسایل نقلیه وجود دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از اهتمام خیرین در ساخت این پایگاه، اظهار داشت: استان مرکزی از نظر مدیریت و اهتمام خیرین در ساخت طرح‌های بهداشتی و درمانی ممتاز است.

مرتضی واعظ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند نیز به خبرنگاران گفت: این پایگاه خیرساز دارای وسعتی حدود یک هزار و ۲۵ مترمربع است و عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: تجهیزات مورد نیاز این پایگاه توسط مرکز اورژانس استان مرکزی فراهم شده و این پایگاه در گلوگاه غرب به شرق واقع شده است و ظرف یک ماه آینده مجهز به پایگاه اتوبوس اورژانس هم می‌شود و پد هوایی آن نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان توسط شهرداری توره ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: این پد هوایی پس از مهاجران و شهر هندودر، سومین پد هوایی شهرستان شازند به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.