رئیس شورای اسلامی شهرکرد، مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی را رسانه‌ها بیان کرد.

مصطفی حیدری در جلسه با مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جایگاه شهرداری و شورا در صداوسیمای چهارمحال و بختیاری ضعیف است و باید جایگاه مدیریت شهری در رسانه تقویت شود.

وی، مهم‌ترین ابزار اطلاع‌رسانی را رسانه دانست و افزود: مردم نیازمند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند همچنین مطالبات مردم باید از طریق رسانه به گوش مسئولین برسد و پاسخ دریافت و اعتماد مردم به مسئولان را افزایش دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اضافه کرد: با توجه به اینکه قومیت‌ها، گویش‌ها و لهجه‌های مختلفی در استان و مرکز استان وجود دارد بنابراین می‌طلبد رسانه این قومیت‌ها و گویش‌ها را به نسل جوان معرفی از این ظرفیت به صورت عادلانه استفاده کند.


بیشتر بخوانید


یوسف افشارنیا مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در این جلسه اظهار داشت: نگرش مدیریت شهری از نگرش عمرانی و خدماتی به نگرش فرهنگی و اجتماعی معطوف شده است و با نگاه خوب شهردار به شهر ضریب موفقیت عملکردشان در شهر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اگر مدیریت شهری، رسانه ملی را یار خود بداند قطعا در ترویج فرهنگ حقوق شهروندی می‌تواند موفق‌تر باشد و در این راستا می‌تواند در تولید محتوا و انتشار محتوا خود را سهیم کند.

افشارنیا گفت: صدا و سیما نمی‌تواند روابط عمومی دستگاه‌ها باشد، اما تلاش می‌کند اقداماتان در حوزه خبر منعکس کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار