رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از راه‌اندازی اتوبوس‌های مناسب سازی شده ویژه معلولین در کرمانشاه خبرداد.

محمد مهدی احمدی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت : طی سنوات گذشته نسبت به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه بی توجهی شده و این مهم به چالشی تبدیل شده است اما با تلاش‌های صورت گرفته این حوزه مورد توجه و حمایت ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر اتوبوس‌های درون شهری فرسوده و از رده خارج شده‌اند اما با این شرایط در حال خدمت رسانی به مردم کرمانشاه هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به خرید اتوبوس‌های جدید، تصریح کرد: ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده که بتدریج به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کرمانشاه اضافه خواهد شد.

احمدی بیان کرد: در حال حاضر هشت دستگاه اتوبوس به مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر تحویل داده شده و تا پایان هفته نیز ۱۲ دستگاه دیگر وارد شهر کرمانشاه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت کشور قراردادی با خودروسازان داخلی منعقد کرد که در بستر آن سهم کرمانشاه ۱۰۸ دستگاه اتوبوس جدید است و تمامی مبالغ خودروها به حساب شرکت خودروساز واریز شده و به تدریج اتوبوس‌ها پس از تولید تحویل می‌شوند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به تجهیز اتوبوس‌ها به رمپ ویژه معلولین و جانبازان، مطرح کرد: تمامی اتوبوس‌های خریداری شده برای جامعه معلولین و جانبازان مناسب سازی شده که با اجرا و توسعه این طرح‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات این عزیزان در محیط‌های شهری برطرف خواهد شد.

احمدی از اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه‌ها خبر داد و گفت: با برگزاری جلسات و پیگیری‌های متعدد تمامی اتوبوس‌های جدید مجهز به سامانه‌های پرداخت الکترونیک شدند و در اختیار سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه، امکان خدمت رسانی بهتر، ایجاد نظم در شهر، رصد و نظارت بیشتر به عملکرد اتوبوس‌ها و رضایت هرچه بیشتر شهروندان و همچنین کنترل ترافیک را فراهم خواهد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.