شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۵۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۳۰ واحدی ایستاد.

  چهارشنبه (۱۶ آذر)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد هزار و ۴۶۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۶۸ واحدی قرار گرفت.با اتمام بازار شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۵۷۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۳۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «فارس» و «وپاسار» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۸۹۴ واحدی روی پله ۴۱۷ هزار و ۸۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۲۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۸۴۹ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۴۷ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۵۶۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۵۸۲ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۴۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده نفتی» و «سرمایه گذاری ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ورنا، وساپا و وبانک بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های وپاسار، ولملت و آسیاتک بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های نوین، درازی و زدشت بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت فگستر، فتوسا و سپیدار بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فردا و افران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، آوند و آکورد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، افران و خساپا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های، خساپا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۹۷، اراد ۳۴۴ و اراد ۱۰۱ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های نخل ۲، نخل ۴ و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
هر روز که کلی اختراع و ابداع و صرفه حویی اقتصادی و دلاری می شود بازار هر روز افت دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
نذارید اغتشاشات اینبار به بهانه ی بورس بیشتر بشه
جبران زیان دارایکم و پالایش از نان شب واجب تره
آخرین اخبار