مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری تخصیص یافته است.

بهرام تسلی‌نیا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا باید تا پایان سال جاری با این میزان اعتبار ۴۸۵ فرصت شغلی جدید با تخصیص ۵۰۰ تا یک میلیارد ریال به ازای هر طرح ایجاد کند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته با مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت ۱۰ طرح اشتغالزا به اجرا درآمد و برای ۱۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آستارا شغل ایجاد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا با اشاره به اجرای پنج طرح هم‌افزایی با تخصیص مبلغ سه میلیارد ریال در سال گذشته اظهار کرد: تعداد کل طرح‌های اجرا شده از محل تبصره ۱۶ نیز ۱۵۰ مورد با تخصیص مبلغ ۸۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود.

وی اضافه کرد: افراد برخوردار از این کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آستارا شامل ۵۷ زن و ۹۸ مرد، ۸۲ شهری و ۶۸ طرح روستایی بود و هفت طرح نیز در نقاط محروم با مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به اجرا درآمد.

۱۳ هزار نفر در قالب ۶ هزار خانوار در حال حاضر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان آستارا قرار دارند و از خدمات متنوع این نهاد از جمله دریافت مسمتری برخوردار هستند.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.