مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در سفر خود به مهریز از چند واحد نانوایی و ادارات شهرستان بازدید کرد.

سالاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد و هیئت همراه در بازدید از واحد‌های نانوایی، کیفیت پخت نان، نحوه عرضه، وزن چانه، سهمیه آرد و دیگر مسائل را مورد ازریابی قرار داد و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.


همچنین وی در ادامه بازدید از ادارات شهرستان نحوه برخورد با مراجعین، ارزیابی عملکرد مدیران، کارکنان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بررسی کرد.


سالاری بیان داشت:یکی از برنامه‌هایی که موجب تسریع امور و افزایش رضایتمندی مردم میگردد پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در دیدار‌های چهره به چهره می‌باشد، که این موضوع یکی از وظایف اصلی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.