سالاری مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد و هیئت همراه در بازدید از واحدهای نانوایی، کیفیت پخت نان، نحوه عرضه، وزن چانه، سهمیه آرد و دیگر مسائل را مورد ازریابی قرار داد و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
همچنین وی در ادامه بازدید از ادارات شهرستان نحوه برخورد با مراجعین، ارزیابی عملکرد مدیران، کارکنان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بررسی کرد.
سالاری بیان داشت:یکی از برنامههایی که موجب تسریع امور و افزایش رضایتمندی مردم میگردد پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در دیدارهای چهره به چهره میباشد، که این موضوع یکی از وظایف اصلی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی است