رضا صیادی از اختصاص ۷۰ درصدی فضا‌های تبلیغاتی شهر به اکران طرح‌های پویش "ایران ما" خبر داد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح‌های پویش "ایران ما" در پایتخت اظهار داشت: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس‌های فاخر و طرح‌های فرهنگی در ۷۰ درصد فضا‌های شهری به اکران درآمده است.

پایتخت به رنگ

رضا صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده‌ای خواهد داد.

پایتخت به رنگ

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده وهمچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه‌های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفرتصویری را برای شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: در تصاویرانتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی‌های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی‌های شهر‌های کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایرزیبای جنوبی کشور به نمایش در آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
باید برای کلاس درس مدارس دوربین مدار بسته قرار دهند. مثل بسیاری از کشورهایی که کنترل و هدایت رفتار جامعه برایشان مهم است و از ناهنجاری جلوگیری می شود.
آخرین اخبار