رئیس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ وام ضروری، و ۹۰ وام اشتغال زایی به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

سید ابوالفضل سیدرضی رئیس کمیته امداد اداره دشتابی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰ وام ضروری، و ۹۰ وام اشتغال زایی به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است البته وضعیت پراکندگی روستا‌های دشتابی به گونه‌ای است که به دلیل فاصله زیاد برای خدمت رسانی نیازمند فرصت و زمان زیادی هستیم.

به گفته وی، در حال حاضر در بخش دشتابی ۸۴۹ خانوار با بیش از  هزار و ۶۰۰ نفر تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۱۹۴ نفر فوت سرپرست خانوار، ۳۰ نفر به دلیل طلاق و مابقی به دلایل مختلف دیگر تحت حمایت هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بخش دشتابی ۲۸ واحد در حال احداث داریم که پیش بینی می‌کنیم کار احداث این واحد‌ها تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

رئیس کمیته امداد اداره دشتابی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری دو کارگاه خیاطی راه اندازی شده است که کار آموزش مددجویان را در این کارگاه‌ها اجرایی کردیم تا بتوانند در حوزه اشتغال خود درآمدزایی داشته باشند.

سیدرضی یادآورشد: برای ارتقای خدمت رسانی به مددجویان بر دیدار چهره به چهره تأکید داریم چراکه این روش در برنامه‌های گذشته تجربه مثبت بوده است و پیش بینی می‌کنیم با برنامه‌هایی از این دست روند مشارکت مردم را با تبیین فعالیت‌های انجام شده، ارتقاء دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.