هیات داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان این دوره از جشنواره را در بخش‌های مختلف معرفی کرد.

آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزار شد هیات داوران متشکل از محسن سلیمانی فارسانی، مریم سادات‌معلایی و فرهاد ارشاد از بین نمایش‌های راه یافته به این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف آراء خود را اعلام کردند.

هیات داوران در بخش "طراحی نور" لوح تقدیر و جایزه نقدی را به صادق خزایی پوربرای نمایش " آقا لیلا " از بندر امام خمینی (ره) اهدا کرد. لوح تقدیردر بخش طراحی لباس به نمایش "کوسه سیاه کوچولو" از اهواز تعلق گرفت و برگزیده هیات داوران دربخش طراحی لباس شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به هاشم مهری برای طراحی لباس نمایش " ساطور دار از شوشتر اهدا شد.

هیات انتخاب با دو تقدیر و یک برگزیده در بخش "موسیقی " لوح تقدیر و جایزه نقدی را به ایمان سلیح برای طراحی موسیقی نمایش " هم نفس با گرگ" ازاهواز و رایان نجاتیان برای آهنگسازی نمایش " زخم در گرده از شوش اهداکرد. برگزیده دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش موسیقی به فرزاد رمضانی و میلاد بهاروندی برای آهنگسازی نمایش "بدریه " از شهرستان شوشتراهدا شد.

در بخش "طراحی صحنه" هیات داوران با سه انتخاب به ترتیب رتبه سوم حسین قنوات امانی برای نمایش "پشت چراغ توقرمز شدم "از بهبهان و رتبه دوم بهرام اریانفر برای نمایش "زخم در گرده "از شهرستان شوش با اعطای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد. همچنین با احراز رتبه اول طراحی صحنه در نمایش " آگینتاژ" از مصطفی حیات شهرستان ماهشهر با اعطای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر شد.

در بخش "بازیگری نوجوان" از آناهیتا محاسنی، بهار قنوات امانی و باربد شجاعی برای بازی در نمایش " پشت چراغ تو قرمز شده ام "از بهبهان و آرام آقایی بازیگر نمایش " دارم تمام میشم از رامهرمز و عرفان احمدی و هانیه احمدی برای نمایش " کوسه سیاه کوچولو از اهواز با اهدا لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.

در بخش تقدیر "بازیگری زن " هیات داوران از فاطمه یزدانی در نمایش "آقا لیلا" از بندر امام خمینی و صفا شهرانی برای بازی در نمایش" بدریه " از شوشتر تقدیر کرد؛ و در بخش "بازیگری زن" رتبه سوم شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا" به مرجان کلانتر برای بازی در نمایش " سمفونی آواز شوم روی بوم سید عباس " از اهواز و فاطمه سلیمانی برای بازی در نمایش " کوسه سیاه کوچولو " از اهواز تعلق گرفت. رتبه دوم این بخش نیزمشترکا" به مژده خیاط برای نمایش "آگینتاز" از ماهشهر و لاله جعفری برای نمایش " پشت چراغ توقرمز شدم از بهبهان اهداشد.

همچنین رتبه اول هیات داوران در بخش بازیگری زن شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به نرگس افراسیابی برای نمایش "ساطور دار" اهدا شد.

در بخش "بازیگری مرد" این دوره از جشنواره در بخش تقدیر، هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به حسین گلچین زاده برای نمایش "رستگاری قبل از صبح روز یکشنبه "از اهواز اهدا کرد. لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم بازیگری مرد مشترکا" به علیرضا مساعد نژاد برای نمایش " آقا لیلا " از بندر امام و شاهین عباس پور برای نمایش " ساطور دار"از شوشتر اهدا شد.

رتبه دوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا" به مجید اقبالی برای نمایش " بدریه "از شوشتر و بهرام آریان فربرای بازی در نمایش "زخم در گرده " از شوش اهدا شد.

هیات داوران سی و سومین جشنواره تئاتر خوزستان دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد را به پیمان طالبی برای بازی در نمایش "سمفونی آواز شوم روی بوم سید عباس " از اهواز اهدا کرد.

در بخش" نمایشنامه نویسی " هیات داوران جشنواره جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی برگزیده رتبه سوم را مشترکا بهرام آریان فر برای نمایش" زخم در گرده" از شوش و یوسف مداحیان برای نمایش "هم نفس با گرگ از اهواز اهدا کرد. برگزیده لوح تقدیرو جایزه نقدی رتبه دوم نمایشنامه نویسی به رسول حق جو برای نویسندگی نمایش " آگینتاژ از ماهشهر اهدا شد.

هیات داوران رتبه اول " نمایشنامه نویسی" را به آقای ابوالقاسم غلامحیدر برای نویسندگی نمایش" ساطور دار" از شوشتر و جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار تندیس جشنواره و جایزه نقدی اهدا کرد.

در بخش" کارگردانی "لوح تقدیر و جایزه نقدی در رتبه سوم به بهرام آریان فر برای نمایش " زخم در گرده" از شوش و رتبه دوم هیات داوران مشترکا" به مهدی حیدری برای نمایش "آقا لیلا" از بندر امام خمینی و حسین کارگر برای نمایش "آگینتاژ" از ماهشهر اهدا شد.

رتبه اول بخش "کارگردانی" هیات داوران و جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به هاشم مهری برای کارگردانی نمایش "ساطوردار"ازشوشتر اهدا شد.

در پایان هیات داوران سی و چهارمین جشنواره تئاترخوزستان سه اثر برگزیده خود شامل نمایش "ساطوردار" به گارگردانی هاشم مهری از شوشتر و نمایش " آقا لیلا " به کارگردانی مهدی حیدری از بندر امام خمینی و نمایش " آگینتاژ" به کارگردانی حسین کارگر از بندر ماهشهر جهت معرفی به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.