فیلم‌ها و تصاویر خود از مراسم روز دانشجو را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا فیلم‌ها و تصاویر خود از مراسم روز دانشجو را ارسال کنید.

روز دانشجو در ایران به ۱۶ ماه آذر اطلاق می‌شود این روز به یاد سه دانشجو مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا در دانشگاه تهران کشته شدند. به همین مناسبت برای بزرگداشت این روز آن را روز دانشجو نامیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دانشجویان هر دانشگاهی که هستید دعوت می‌کند تا فیلم‌ها و عکس‌های مربوط به مراسم روز دانشجو را با ما به اشتراک بگذارید.

تصاویر و فیلم های ارسالی با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره کنید و از طریق پیام‌رسان بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا بازماندگان مراسم روز دانشجو را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویدادهای خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) و یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۱
متأسفانه برخی از دانشجو نماها در این روزها , اقدامات سخیف و وقیحانه ای دور از شأن دانشجو و دانشگاه انجام دادند که جایی برای گرامیداشت روز دانشجو باقی نگذاشتند . البته این تعداد محدود , بخش کوچکی از جامعه دانشگاهی کشور هستند , اما یک بز گر , گله ای را گر میکند . امیدواریم مسئولین ذیربط در اسرع وقت به فکر پاکسازی دانشگاهها از لوث وجود دانشجو نماهای بی دین و بی لیاقت باشند .
آخرین اخبار