مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از جلسه برنامه ریزی برای هماهنگی بین استانی در زمان بارش برف احتمالی خبر داد.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: جلسه هماهنگی و آمادگی زمستانی استان‌های گیلان، قزوین، اردبیل و زنجان در سالن همایش‌های فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

او افزود: مدیران و فرماندهان این استان‌ها در این جلسه بر تعامل و برنامه ریزی‌های مشترک در جاده‌های بین استانی جهت پیشگیری از هرگونه مشکل و مسدودی مسیر‌ها و هماهنگی ترافیکی در زمان بارش برف احتمالی تأکید کردند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، همچنین نحوه هماهنگی‌های بین استانی و عملیاتی جهت امدادرسانی به موقع، بازگشایی مسیر‌ها و نحوه به کارگیری و بهره مندی از خودرو‌های دو دیفرانسیل در بحران‌ها به ویژه در زمان بارش برف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

مرادی تصریح کرد: در خصوص همکاری چندجانبه مدیران راهداری، هلال احمر و پلیس راهور استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین نیز گفتگو و بحث کارشناسی و مصوبات جلسه به ۴ استان ابلاغ شد.

امیر مرادی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان

 پلیس راه گیلان نیز پیش از این با اشاره به طرح زمستانی سال ۱۴۰۱ اعلام کرده بود: در طرح زمستانی امسال، علاوه بر پوشش شبانه‌روزی ۳ گردنه برف‌گیر پر تردد استان با توجه به تجارب سال‌های گذشته، نسبت به پیش‌بینی پوشش ترافیکی در سایر محور‌های کوهستانی و همچنین جلگه‌ای در هنگام بارش برف نیز اقدام شده است.

 برای مدیریت ترافیک و جلوگیری از انسداد راه‌ها در هنگام بارش برف، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی و تعامل استان‌های همجوار بسیار مهم و حیاتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.